Latvijos policija nekels bylos dėl „Tele2“ meteorito nukritimo reklaminės akcijos

Baudžiamojo proceso dėl bendrovės „Tele2“ rinkodaros akcijos, imitavusios meteorito nukritimą Mazsalacoje, nebus, pranešė Latvijos policija.
Meteorito krateris
Meteorito krateris / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tai agentūrai BNS sakė Vidzemės regiono policijos valdybos viršininko padėjėja Ilzė Ungurė.
Šis baudžiamasis procesas neturi prasmės, nes policijos laukia kur kas svarbesnės bylos, o iškėlus baudžiamąją bylą, būtų sunaudoti didelės lėšos.

Policija tai pat mano, kad ši byla net nepasiektų kaltinimo pateikimo, nes Baudžiamajame įstatyme aiškiai nenustatyta atsakomybė už tokius padarinius.

„Nėra straipsnio, kad būtų galima iškelti bylą dėl tokio įvykio“, – paaiškino ji.
 
Savo ruožtu Valstybinė priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba (VPGT) vis dėlto numato paprašyti policiją įvertinti bendrovės „Tele2“ atsakomybę dėl Mezsalacos „meteorito“.

Šios žinybos viršininkas Ainaras Pencis pranešė BNS, kad VPGT Valmieros brigados vadovybė kreipsis į policiją, prašydama įvertinti, ar nėra šioje byloje baudžiamojo ar administracinio pažeidimo požymių.

A.Pencis pažymėjo, jog jeigu tuo laiku, kai VPGT darbuotojai buvo užimti Mezsalacoje, būtų įvykusi kokia nors rimta nelaimė, gelbėtojams ir ugniagesiams būtų reikėję daugiau laiko atvykti į vietą, juk daugelis iš jų buvo priversti budėti prie žmonių iškastos duobės Mazsalacoje.
VPGT viršininkas užjaučia savo darbuotojus, kurie, nežinodami, iš kur iš tikrųjų atsirado duobė, jautė stresą ir buvo priversti daug valandų būti prie paprastos duobės krašto.

Be to, VPGT būtinai pareikalaus, kad „Tele2“ atlygintų žalą, kuri VPGT skaičiavimais, siekia maždaug 3 tūkst. latų (15 tūkst. litų).
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis