Duomenų apsaugos komisija (DPC) skyrė „Microsoft“ priklausančiai svetainei pirmąją tokią baudą, teigdama, kad „LinkedIn“ išgautas sutikimas nebuvo duotas laisva valia“.
Tikslinė reklama grindžiama turima informacija apie asmenį.
Visame pasaulyje, ypač ES, reguliavimo institucijos jau ne vienus metus bando reguliuoti technologijų milžinių veiklą duomenų apsaugos ir nesąžiningos konkurencijos atžvilgiu.
DPC nurodė „LinkedIn“ suderinti duomenų tvarkymą su griežtu ES Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR), kuris pradėtas taikyti 2018 metais, siekiant apsaugoti Europos naudotojus nuo asmens duomenų apsaugos pažeidimų.
„Asmens duomenų tvarkymas be tinkamo teisinio pagrindo yra akivaizdus ir rimtas duomenų subjekto pagrindinės teisės į duomenų apsaugą pažeidimas“, – sakė DPC komunikacijos skyriaus vadovas Grahamas Doyle'as.
„LinkedIn“ teigė, kad nors mano, jog ji laikosi taisyklių, ji stengiasi užtikrinti, kad jos „skelbimų praktika“ atitiktų reikalavimus.
Airijoje yra kelių technologijų milžinių, įskaitant „Microsoft“, „Apple“, „Google“ ir „Facebook“ motininę bendrovę „Meta“, Europos būstinės.
Praėjusiais metais JAV vartotojų apsaugos agentūra (FTC) nurodė „Microsoft“ sumokėti 20 mln. dolerių (18,5 mln. eurų), kad būtų patenkintas ieškinys dėl „Xbox“ konsolės internetinėje žaidimų platformoje registruotų nepilnamečių asmens duomenų rinkimo neinformavus jų tėvų.