Bepilotis orlaivis liepos 22 dieną pasipainiojo lainerio „Airbus A320“, galinčio skraidinti iki 180 keleivių, kelyje, kai skrido 213 metrų aukštyje.
Išsami oficiali ataskaita apie tą incidentą bus paskelbta penktadienį, nurodė laikraštis, didėjant susirūpinimui dėl per atstumą valdomų skraidančių aparatų, kurių galima įsigyti daugelyje parduotuvių, keliamo pavojaus.
Prognozuojama, kad tas įvykis bus pripažintas A kategorijos incidentu – didžiausią grėsmę sukėlusiu įvykiu pagal Jungtinės Karalystės artimų kontaktų ore tarybos (UKAB) penkiabalę skalę.
Prognozuojama, kad tas įvykis bus pripažintas A kategorijos incidentu – didžiausią grėsmę sukėlusiu įvykiu pagal Jungtinės Karalystės artimų kontaktų ore tarybos (UKAB) penkiabalę skalę.
Tai reiškia, kad per incidentą buvo „didelė susidūrimo grėsmė“.
Radijo bangomis valdomi skraidantys aparatai šiais metais Britanijoje taps viena iš populiariausių kalėdinių dovanų, prognozuoja elektronikos prekių prekybos tinklai, o kai kurie modeliai kainuoja tik apie 30 svarų (130 litų).
Britanijos avialinijų pilotų asociacija (BALPA) sako, kad bepiločiai orlaiviai, galintys įskristi į oro erdvę, naudojamą keleivinių ir transporto lėktuvų, turėtų būti valdomi tik operatorių, kurie būtų įgiję pilotams privalomų įgūdžių.
Civilinė aviacijos valdyba (CAA), reguliuojanti oro erdvės naudojimą Didžiojoje Britanijoje, siūlo įvesti tvarką, kad duomenų rinkimui arba stebėjimui naudojamų bepiločių orlaivių operatoriai privalėtų gauti leidimą naudoti tokius aparatus judraus oro eismo zonose arba netoli žmonių ir nuosavybės.
Kitiems bepiločiams orlaiviams, kurių masė mažesnė negu 20 kg, dauguma aviacijos apribojimų netaikomi.