Portalas 15min.lt jau rašė apie š.m. vasario 25–osios automobilio avariją Maskvoje, Lenino prospekte. Jos metu kompanijos „Lukoil“ viceprezidento mersedesas susidūrė su 35 metų gydytojos Olgos Aleksandrinos vairuojamu „Citroen“. Vairuotoja ir kartu važiavusi jos anyta (taip pat žinoma medikė V.Sidelnikova) žuvo. Beje, keleivė Vera Sidelnikova buvo nusipelniusi Rusijos ferederacijos gydytoja, jos gyvybė užgęso jau reanimacijoje. „Lukoil“ viceprezidento vairuotojas nenukentėjo, o pats verslininkas pasitempė koją, jam taip pat priereikė medikų pagalbos.
Žuvus „Citroen“ vairuotojai (ir jos anytai), liko 1,5 metukų našlaitė dukrytė, ir neįgalus vyras.
Detektyvas: dingo vaizdo medžiaga. Ilgą laiką buvo sunku nustatyti avarijos aplinkybes ir kaltininką (iš pradžių apkaltinta moteris), nes trijų saugos kamerų medžiaga buvo dingusi. Vis dėlto pavyko rasti vienos iš kamerų darytą įrašą. Tiesa, patį įvykį, filmuojant iš ne itin patogios perspektyvos, užstojo reklaminis stovas...Tarnybinis A.Barkovo „Mercedes S500 с“, papuoštas VIP numeriais, ir „Citroen“, kurį vairavo 35 metų Olga Aleksandrina, kaktomuša susidūrė vasario 25 d.
Žurnalistai iškapstė, kad tai jau nebe pirma tokio pobūdžio avarija. „Lukoil“ viceprezidentas anksčiau yra tapęs ir kitų skandalingų autoįvykių dalyviu. Prieš 14 metų Anatolijus Barkovas Kaliningrade taip pat susidūrė su kitu eismo dalyviu ir nematė reikalo atlyginti nuostolius, rašo „Nezavisimaja Gazeta“.
Šio laikraščio duomenimis, 1996 m. spalio 16 d.viceprezidentą lydėjęs apsaugos automiobilis „Opel Frontera“ susidūrė su vietos gyventojo Jurijaus Zevakino „Niva“. Dar po dviejų metų A.Barkovas laiške nukentėjusiui rašė, kad nemato pagrindo atlyginti žalą. Ir pasiūlė kreiptis į teismą.
Viename iš laiškų nukentėjusiam J.Zevakinui „Lukoil“ atstovai rašė: „Mus truputėlį nuvylė jūsų pozicija, kad mūsų kompanijos viceprezidentas yra netiesioginė avarijos priežastis. Manome, kad tokį pareiškimą paskatino daugiau jūsų jausmai, o ne protas. Linkime jums, Jurijau Aleksandrovičiau, sėkmės ir geros sveikatos“.Manome, kad tokį pareiškimą paskatino daugiau jūsų jausmai, o ne protas. Linkime jums, Jurijau Aleksandrovičiau, sėkmės ir geros sveikatos...
Ir dar viena citata: „Principinė mūsų kompanijos pozicija yra ta, kad bet kurio žmogaus teisės, kokias pareigas jis beužimtų, neturi būti paminamos“. Pasirašė „Lukoil“ viceprezidentas A.Barkovas.
Šiemet, kai A.Barkovas pats tapo tiesioginiu autoavarijios, pasibaigusios dviejų žmonių mirtimi, dalyviu, tyrimą apgaubė nežinios migla. Nėra akivazdžių įrodymų, kad kalta viena ar kita pusė, nes neišliko pats svarbiausias apsaugos kameros įrašas.
Versija: limuzinas netilpo į eismo juostą. Šį trečiadienį nukentėjusios pusės advokatai pareiškė, kad kreipsis į Maskvos prokuratūrą ir apskųs tyrėjų veiksmus. Jie, pasak žiniasklaidos, nepasirūpino, kad būtų išsaugota vaizdo medžiaga, kuri padėtų nustatyti tikrąjį tragiškos avarijos kaltininką.
Ketvirtadienį advokatai grasino internete paviešinti visą turimą medžiagą, tačiau kol kas savo ketinimų neįvykdė. Nes sulaukė prokuratūros įspėjimo neskelbti medžiagos, kol vyksta tyrimas. Be to, advokatams buvo pagrasinta, kad jie praras licencijas, jei paviešins informaciją.
Tuo pat metu Rusijos automobilių savininkų asocijacijos pirmininkas Sergejus Kanajevas galvoja, kad tyrimui nenaudinga atskleisti tiesą. O ji, Kanajevo manymu, akivaizdi: avarijos vietoje eismo juostos plotis 1,7 metro, o „Mеrcedes S–Class“ plotis – 1,87 metro. Taigi labai galimas daiktas, kad vieno iš „Lukoil“ vadovų automobilis galėjo netilpti į eismo juostą ir tokiu būdu užkabino iš priekio atvažiuojantį automobilį.
Rusijos visuomenė nejuokais pasipiktinusi tokia tyrimo eiga ir vilkinimu jau pradėjo kurti dainas, pašiepiančias A.Barkovą ir milicijos pareigūnus.