Lūžta kaip žaisliniai: Ramiajame vandenyne sugedo ketvirtas rusų tanklaivis

Rusų tanklaivis „Merkurijus“ su 19 žmonių įgula dėl gedimo pagrindiniame variklyje įstrigo Ramiajame vandenyne, skelbia naujienų svetainė „The Moscow Times“.
Rusų tanklaivis
Rusų tanklaivis / Shutterstock nuotr.

Incidentas įvyko už 50 km į šiaurės rytus nuo Simuširo Kurilų salos, pranešė Sachalino srities nepaprastųjų situacijų ministerija. Pasak pareiškimo, antradienio vakarą laivas išsiuntė pagalbos signalą į jūrų gelbėjimo subcentrą Petropavlovske-Kamčiatske. Avarinės būklės tanklaivio gelbėti buvo nusiųstas laivas „Rubin“, kuris turėtų jį atvilkti į uostą.

Prieš tai, naktį iš gruodžio 16-osios į 17-ąją, nelaimės signalą davė tanklaivis „Volgoneft 109“, buvęs Kavkazo uosto rajone su 4000 tonų mazuto laive. Kapitonas pranešė, kad pažeistas ketvirtosios krovininės cisternos sandarumas ir į balastinę cisterną nutekėjo mazuto. Laivo korpuso vientisumas nebuvo pažeistas, į vandenį naftos produktai neišsiliejo. Laive buvo 14 įgulos narių.

Kadras iš vaizdo įrašo/Rusų tanklaivis lūžo perpus netoli Kerčės sąsiaurio
Kadras iš vaizdo įrašo/Rusų tanklaivis lūžo perpus netoli Kerčės sąsiaurio

Anksčiau pranešta, kad gruodžio 15 d. Kerčės sąsiauryje sudužo du tanklaiviai – „Volgoneft 212“ ir „Volgoneft 239“. Vienas žmogus žuvo, 11 žmonių sunkios būklės buvo paguldyti į ligoninę. Preliminariais duomenimis, į jūrą galėjo išsilieti daugiau kaip 3 tūkst. kubinių metrų naftos produktų (laivai gabeno daugiau kaip 9 tūkst. kubinių metrų). Dėl to dešimtys kilometrų pakrantės Krasnodaro krašte buvo padengta mazutu.

Kaip išsiaiškino leidinys „Izvestija“, abu laivai turėjo būti išmontuoti prieš 10-15 metų. „Volgoneft 212“ buvo nuleistas į vandenį 1969 m., o ‚Volgoneft 239‘ – 1973 m.

Maksimalus jų eksploatavimo laikas neviršija 40 metų. Tuo pat metu „Volgoneft 239“ apskritai neturėjo teisės išplaukti į jūrą, nes jo dokumentai buvo „sustabdyti“.

Laivybos ekspertai taip pat teigė, kad tanklaiviai audros metu neturėjo būti akvatorijoje, nes jų konstrukcija nenumato tokių apkrovų.

Tuo tarpu organizacija „Greenpeace“ teigė, kad avarija gali tapti viena didžiausių ekologinių nelaimių Juodojoje jūroje ir gresia rimtomis pasekmėmis augalų ir gyvūnų gyvavimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis