Jis pateikė Sirijoje dislokuotos Rusijos oro erdvės gynybos sistemos S-400 radarų duomenis, esą atskleidžiančius Izraelio naikintuvų manevrus ir Sirijos priešlėktuvinės sistemos S-200 raketos skrydžio trajektoriją.
„Šiandienos duomenys ne vien byloja, bet ir įrodo, kad visa kaltė už Rusijos lėktuvo Il-20 tragediją tenka Izraelio karinėms oro pajėgoms ir tiems, kas priėmė sprendimus dėl tokio pobūdžio veiklos“, – sakė I.Konašenkovas.
„Dar kartą pabrėšiu, kad Izraelio karinių oro pajėgų naikintuvų provokuojantys veiksmai rugsėjo 17-osios vakarą vyko Hemimimo aerodromo zonoje, kur leidžiasi ne tik kariniai, bet ir keleiviniai lėktuvai“, – pridūrė jis.
Pasak Gynybos ministerijos atstovo, sirų raketa, paleista į izraeliečių naikintuvus, nusitaikė į didesniu radaro atspindžiu pasižymintį ir lėčiau skridusį taikinį – Rusijos lėktuvą Il-20.
„Kaip matoma, raketa, artėjusi prie Izraelio lėktuvo, staigiai pakeitė skrydžio kryptį ir nuskriejo link Il-20“, – radarų duomenis komentavo I.Konašenkovas.
„Izraelio (naikintuvas) F-16, pasislėpęs nuo raketos už Rusijos Il-20, lieka patruliuoti į vakarus nuo Sirijos krantų. Kiti trys Izraelio lėktuvai liko budėjimo zonoje oro erdvėje į vakarus nuo Latakijos (provincijos) pakrantės“, – pridūrė jis.
„Rusijos Il-20 žyma dingo iš ekrano. Tačiau noriu atkreipti jūsų dėmesį, kad Izraelio F-16 pasiliko tame rajone, be to, vienas jų – visiškai arti tragedijos vietos. Atkreipkite dėmesį, kad oro taikinio, Izraelio F-16, numeris pasikeitė. Tai rodo, kad iškart po tragedijos jis staigiai pakeitė skrydžio kryptį ir aukštį. Visa tai aiškiai užfiksuota S-400 radiolokacijos priemonėmis“, – žurnalistams sakė I.Konašenkovas.