Maskva teigia užkirtusi kelią išpuoliui prieš dvi žiniasklaidos veikėjas

Rusijos saugumo tarnyba (FSB) šeštadienį pareiškė užkirtusi kelią pasikėsinimams į Margaritą Simonian, vieną iš žinomų Rusijos valstybinės televizijos veidų, ir Kseniją Sobčak, Kremlių dažnai kritikuojančią nuomonės formuotoją.
Ksenija Sobčiak
Ksenija Sobčiak / „Scanpix“/AP nuotr.

FSB pranešė, jog penktadienį sulaikė neonacių grupuotės, pasivadinusios „Paragrafas-88“, narius, kurie, jos teigimu, Ukrainos slaptosios tarnybos buvo pasamdyti nužudyti šias dvi moteris.

Naujienų agentūra AFP negalėjo nepriklausomai patvirtinti šių teiginių, o Ukrainos pareigūnai jų nekomentavo.

„Scanpix“ nuotr./Margarita Simonian
„Scanpix“ nuotr./Margarita Simonian

FSB paskelbė filmuotą medžiagą, kurioje matyti keli sulaikyti įtariamieji, taip pat tariamai konfiskuoti ginklai ir knygos apie nacizmą.

„Jei visa tai tiesa, tuomet ačiū visoms susijusioms tarnyboms už jų darbą“, – platformoje „Telegram“ parašė K. Sobčak.

„Jei ne, ir jei tikslas buvo paprasčiausiai įtraukti mane į vieną sakinį su Simonian, tuomet tai yra paprasčiausias niekšiškumas“, – pridūrė ji.

K. Sobčak yra populiari žiniasklaidos veikėja, 2018 metų prezidento rinkimuose kandidatavusi prieš Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną.

Ji yra buvusio Sankt Peterburgo mero Anatolijaus Sobčako, kuris buvo V. Putino mentorius, dukra.

Jos populiariame „YouTube“ kanale dažnai kritikuojamos valdžios institucijas, o nuo Kremliaus puolimo Ukrainoje pradžios ji kelis kartus buvo išvykusi iš Rusijos.

Kremliaus propagandos matriarche vadinama valstybinio televizijos tinklo RT vadovė M. Simonian dar iki Rusijos intervencijos Ukrainoje buvo tvirta V. Putino šalininkė.

„Dirbkite toliau, broliai!“ – parašė ji žinutėje, kurioje dėkojo FSB.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis