Maskvoje karo ženklų mažai: į frontą dažniau pritraukiami skurdesnių regionų gyventojai

Didžiuosiuose Rusijos miestuose palyginti nedaug matomų karo, per kurį Ukrainoje žuvo tūkstančiai žmonių, o milijonai buvo priversti palikti namus, ženklų, rašo „Wall Street Journal“.
Maskva per pandemiją
Maskva per pandemiją / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.

Kino ir džiazo festivalių bilietai išparduoti, o Maskvoje įsivyravo „karnavalinė nuotaika“, primenanti vasarą, kai joje vyko 2018 m. pasaulio futbolo čempionatas, rašo laikraštis. Policijos pareigūnai Maskvoje labiau užsiėmę baudų už girtavimą viešoje vietoje dalijimu nei opozicijos karui gesinimu.

Dima Karmanovskis, kuris atostogavo, kai vasario 24 d. Maskvos kariuomenė įsiveržė į Ukrainą, buvo priblokštas, kai grįžęs balandžio mėn. pamatė, kad miestas beveik nepasikeitė.

Karmanovskis, Maskvoje dirbantis didžėjumi, kuris „tiek darbo neturėjo nuo tada, kai dar nebuvo pandemijos“, sakė:

„Tai mane iš tiesų sukrėtė, nes žmonės bando aplink save sukurti ramybės burbulą, bet nesu tikras, ar tai teisingas kelias.“

Kitas Maskvos gyventojas, jogos instruktorius, ką tik baigęs lauko užsiėmimą miesto centre, pasakė: „Aš esu labai patenkintas.

Kai kurie žmonės išėjo kovoti, o ką daryti kitiems – sėdėti ir verkti? Tai normalus prisitaikymas. Dabar gyvename kitame pasaulyje ir turime gyventi toliau.“

„Scanpix“/AFP nuotr./Raudonoji aikštė Maskvoje
„Scanpix“/AFP nuotr./Raudonoji aikštė Maskvoje

Laikraštis rašo, kad didžiųjų Rusijos miestų gyventojai yra toli nuo karo, nes Rusijos kariuomenė paprastai pritraukia žmones iš skurdesnių regionų. Iš beveik 3 800 žinomų Ukrainoje žuvusių rusų karių tik aštuoni buvo iš Maskvos ir 26 iš Sankt Peterburgo, skelbia nepriklausoma Rusijos interneto svetainė „Mediazona“.

Todėl karas Ukrainoje daugeliui tapo foniniu triukšmu, sakė vienas ekspertas. Ta mažuma, kuri nori kalbėti garsiai, jaučia beviltiškumo jausmą.

Vienas nesutinkantis asmuo sakė:

„Žmonės nesupranta, kaip sustabdyti karą Rusijoje. Sunku žiūrėti į tragediją, kurios negali sustabdyti, todėl matome šį bejėgiškumo jausmą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis