Metai po „MeToo“: 12 mln. kartų paminėjimų socialinėse medijose, daugybė liudijimų visame pasaulyje

Minint „MeToo“ judėjimo metines žmogaus teisių aktyvistai sako, kad nukentėjusiųjų istorijos apie patirtą seksualinį priekabiavimą paskatino visuomenės sąmoningumą.
Eitynės prieš seksualinį priekabiavimą
Eitynės prieš seksualinį priekabiavimą / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Grotažymė „MeToo“ („Aš taip pat“) socialiniuose tinkluose išplito pernai spalį, kai buvo paviešinti nukentėjusių moterų kaltinimai amerikiečių kino prodiuseriui Harvey Weinsteinui. Per pirmąją parą nuo grotažymės panaudojimo „Twitter“, „MeToo“ socialiniuose tinkluose paminėta daugiau nei 12 mln. kartų.

Savo patirtimis pasidalijo daugybė garsių moterų, taip pat ir vyrai. Prasidėjęs Jungtinėse Valstijose, judėjimas pasiekė įvairias pasaulio šalis, tarp jų ir Lietuvą.

Siekdami pokyčių, aktyvistai išėjo protestuoti į gatves, o viešojoje erdvėje ėmė kelti kitus lyčių lygybės klausimus.

Pasak ekspertų, „MeToo“ judėjimas paskatino žmones nebijoti ir pranešti apie seksualinį priekabiavimą, tačiau pabrėžiama, kad kiekvieną paviešintą atvejį reikia vertinti atsakingai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų