2014-aisiais skrisdamas iš Pekino į Kvala Lumpūrą lėktuvas pradingo. Jame buvo 239 žmonės.
Australija, Malaizija ir Kinija sausį paskelbė orlaivio paieškas. Remdamiesi gruodį vykdytu tyrimu dėl MH370 dingimo ir pirmą kartą panaudodami rastą „Boeing 777“ lėktuvo sparno dalį, mokslininkai nustatė galimą dingusio orlaivio buvimo vietą.
Tai – beveik 25 tūkst. kvadratinių kilometrų teritorija, plytinti ankstesnės paieškos zonos šiaurėje Indijos vandenyne.
Ankstesnėse dreifo analizėse buvo naudojamos flaperono, rasto Reunjono saloje, kopijos.
Australų mokslininkas Davidas Griffinas teigė: „Atradome, kad flaperonas sukasi 20 laipsnių į kairę ir greičiau nei kopijos. Dabar visiškai aišku, kaip MH370 lėktuvo flaperonas 2015-ųjų liepą atsidūrė Reunjono saloje."
Praėjusiais metais Australijos transporto ministras Darrenas Chesteris sakė, kad nebebus remiamasi gruodį atliktu tyrimu, kadangi jis nesuteikė „tikslios orlaivio buvimo vietos“.
Kalbėdamas penktadienį jis pakartojo šią poziciją, tačiau sakė, kad tyrimo rezultatai vis dėlto buvo išsiųsti į Malaiziją: „Malaizija yra pagrindinė tyrėja ir bet kokie su MH370 paieška susiję prašymai bus tuo pačiu metu svarstomi ir Australijoje.“