Milijardierius G.Sorosas kampanijai prieš „Brexit“ paaukojo 400 tūkst. svarų

Amerikiečių milijardierius George‘as Sorosas paaukojo 400 tūkst. svarų sterlingų kampanijai, kurios siekis yra paveikti britų parlamentarus, kad šie balsuotų prieš galutinį susitarimą dėl šalies išstojimo iš Europos Sąjungos, ketvirtadienį pranešė kampanijos vadovas.
George'as Sorosas
George'as Sorosas kampanijai prieš „Brexit“ paaukojo 400 tūkst. svarų / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Ši kampanija yra kaltinama „sąmokslu sukliudyti „Brexit“.

„Per savo fondą jis paaukojo 400 tūkst. svarų sterlingų (453 tūkst. eurų)“, – sakė buvęs ministras Markas Mallochas-Brownas, vadovaujantis kampanijai „Geriausia Britanijai“ (Best for Britain), siekiančiai, kad šalis liktų ES sudėtyje.

Aršiai „Brexit“ palaikantis laikraštis „The Daily Telegraph“ skelbia, kad G.Soroso „kampanija užkirsti kelią „Brexit“ planuoja šį mėnesį publikuoti šalies mastu skelbimus, „kurie, kaip jie tikisi, prives prie antrojo referendumo dėl Britanijos narystės ES“.

Tačiau M.Mallochas-Brownas gynė šią kampaniją ir teigia, kad yra „visiškai logiška“, kad parlamento nariai turėtų turėti teisę vėl pagalvoti dėl „Brexit“.

„Parlamente yra daug žmonių, kurie yra sunerimę, – BBC radijui sakė jis. – Dauguma parlamentarų asmeniškai vis dar pasisako už pasilikimą, tačiau turės balsuoti dėl kažko tarp „kieto“ ir „švelnaus“ „Brexit“.

Verta paminėti, kad 87 metų amerikiečių finansininkas ir filantropas G.Sorosas Britanijoje yra nekenčiama figūra, nes per vadinamąjį „juodąjį trečiadienį“ 1992 metų rugsėjo 16 d. buvo vienas pagrindinių spekuliacinėse operacijose dalyvavusių verslininkų.

Per šią politinę ir ekonominę krizę dėl valiutos perpardavinėtojų vykdyto spaudimo konservatorių vyriausybė buvo priversta atšaukti svarą iš Europos valiutų kursų mechanizmo. Per šias spekuliacijas G.Sorosas uždirbo 1 mlrd. JAV dolerių. 1997 m. Britanijos iždas įvertino juodojo trečiadienio nuostolius 3,4 mlrd. svarų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis