„Moderna“ pradeda Covid-19 vakcinos klinikinius bandymus su vaikais

JAV farmacijos bendrovė „Moderna“ antradienį pranešė pradėjusi vakcinos nuo pandeminio koronaviruso klinikinius bandymus su vaikais, kurių amžius – nuo šešių mėnesių iki 12 metų.
„Moderna“ vakcina
„Moderna“ vakcina / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Planuojama, kad bandymuose dalyvaus apie 6 750 vaikų.

„Mums malonu pradėti [vakcinos] mRNA-1273 2–3 fazės klinikinius bandymus su sveikais vaikais Jungtinėse Valstijose ir Kanadoje“, – sakė „Moderna“ vadovas Stephane'as Bancelis.

„Šis pediatrinis tyrimas padės mums įvertinti mūsų COVID-19 vakcinos kandidatės potencialų saugumą ir imunogeniškumą šioje svarbioje jaunesnio amžiaus populiacijoje“, – pridūrė jis.

JAV sveikatos apsaugos pareigūnai sako, kad tarp susirgusiųjų koronavirusine infekcija vaikų buvo mažiau nei suaugusiųjų, tačiau jie gali užsikrėsti ir platinti virusą.

Daugumai užsikrėtusių vaikų pasireiškia tik lengvi ligos simptomai arba jų apskritai nebūna.

Švietimo pareigūnai Jungtinėse Valstijose jaučia didžiulį spaudimą kiek įmanoma greičiau atverti visas mokyklas, bet daugelis sako, kad reikia mobilių klasių ir trumpesnių mokslo dienų, kad būtų galima užtikrinti socialinio atstumo laikymąsi.

Anot bendrovės „Moderna“, jos vakcina jau paskiepyti 17,8 mln. suaugusių JAV gyventojų. Šalis siekia paspartinti gyventojų vakcinaciją nuo pandeminio koronaviruso, jau nusinešusio per 535 tūkst. amerikiečių gyvybių.

Jungtinėse Valstijose ekstremalios padėties sąlygomis leista naudoti „Pfizer“, „Moderna“ ir „Johnson & Johnson“ vakcinas. Bendrovės tikisi, kad jų vakcinų pakaks iki metų vidurio paskiepyti visus suaugusius JAV gyventojus.

Šiuo metu Jungtinėse Valstijose per parą paskiepijama apie 2,2 mln. žmonių. Bent pirmąja vakcinos doze jau paskiepyta beveik 65 proc. vyresnių nei 65 metų amžiaus amerikiečių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis