Naujasis Baltųjų Rūmų komunikacijos direktorius ištrynė tviterio žinutes, kuriose jo pažiūros nesutapo su D.Trumpo

Naujasis JAV prezidento Donaldo Trumpo komunikacijos direktorius iš socialinio tinklo „Twitter“ ištrynė savo senas „dėmesį nukreipiančias“ žinutes, kuriose demonstruojamos pažiūros nesutapo su respublikono nuomone.
Anthony Scaramucci
Anthony Scaramucci / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Antrąją savo darbo dieną Niujorko finansininkas Anthony Scaramucci ištrynė savo tviterio žinutes, kuriose jo pažiūros tokiais klausimais kaip nelegali imigracija, klimato kaita, musulmonai ir ginklų kontrolė nesutampa su prezidento.

„Visiškas skaidrumas: trinu senas tviterio žinutes. Ankstesnės pažiūros pasikeitė ir neturėtų nukreipti dėmesio. Tarnauju @POTUS programai ir tik tai yra svarbu“, – socialiniame tinkle paskelbė penktadienį Baltųjų rūmų komunikacijos direktoriumi tapęs A.Scaramucci.

Kiek vėliau tviteryje jis nurodė, kad „politika „Sugavau tave“ jau baigėsi. Turiu storą odą; pereiname prie @POTUS programos tarnauti Amerikos žmonėms“.

2012 metais jis buvo parašęs, kad daugeliu klausimų jis pritaria demokratų nuomonei. Tada jis skelbė „palaikantis homoseksualų santuokas, nepritariantis mirties bausmei ir esantis už pasirinkimo laisvę“.

Penktadienį, reaguodamas į naujojo komunikacijos direktoriaus paskyrimą, skubiai atsistatydino Vašingtono atstovas spaudai Seanas Spiceris.

D.Trumpas savo ruožtu išplatino raštą, kuriame teigė esantis „dėkingas“ S.Spiceriui už darbą ir gyrė jo „puikius televizijos reitingus“. Prezidentas turėjo galvoje didelio populiarumo sulaukusias savo buvusio atstovo spaudos konferencijas, kurios dažnai būdavo kupinos satyros ir kovingumo.

Baltųjų rūmų atstovo spaudai atsistatydinimas dar labiau padidino įtampą prezidento administracijoje, kurią vis dar krečia skandalas dėl galimų D.Trumpo komandos ryšių su Maskva.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis