Nepale kopdamas į Manaslu mirė britų alpinistas

Nepale vienas britų alpinistas mirė bandydamas įkopti į Manaslu kalną, kuris yra aštuntas pagal aukštį pasaulyje, pirmadienį pranešė ekspedicijos organizatoriai.
Manaslu kalnas
Manaslu kalnas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Britas pasijuto blogai paskutinėje stovykloje prieš 8 156 m aukščio kalno viršūnę ir mirė keliamas žemyn.

„Patvirtinome, kad vienas žmogus, Britanijos pilietis, tarp antrosios ir trečiosios stovyklų mirė. Jis buvo užkopęs iki ketvirtosios stovyklos, bet nesijautė gerai ir drauge su mūsų darbuotojais leidosi“, – sakė alpinizmo agentūros „Himalayan Guides Nepal“ vadovas Iswari Poudelas.

Agentūra mirusio alpinisto vardo nenurodė.

„Palaikai tebėra tame pačiame rajone. Rūpinamės jo šeimos leidimu dėl tolesnių veiksmų“, – sakė I.Poudelas.

I.Poudelas: „Palaikai tebėra tame pačiame rajone. Rūpinamės jo šeimos leidimu dėl tolesnių veiksmų“

Šį rudenį Nepalas leidimų kopti į Manaslu išdavė rekordiškai daug – net 255 alpinistams.

Rugsėjo mėnesį kalno viršūnę jau pasiekė mažiausiai 13 alpinistų ir jų vedlių šerpų, bet kitos komandos dėl gausaus sniego liko bazinėje stovykloje laukti palankesnių orų.

Pernai į Manaslu įkopė 171 žmogus, nurodoma Nepalo ekspedicijų archyve „Himalayan Database“.

Kai kurie ekspedicijų į Manaslu organizatoriai šį mėnesį sulaukė daug atšaukimų iš alpinistų, nerimaujančių dėl pernelyg didelio žmonių ant šio kalno skaičiaus.

Manaslu viršūnės plotas labai mažas – vienu metu ant jos gali stovėti tik du žmonės.

Pernai nuo šios viršūnės paslydęs nukrito ir žuvo japonų alpinistas, bandęs nufotografuoti savo komandos draugą.

Į Nepalą, kuriame stūkso aštuonios iš 14 daugiau nei aštuonių kilometrų aukščio pasaulio viršukalnės, kiekvieną pavasarį ir rudenį, kai sąlygos kopimui palankiausios, suvažiuoja tūkstančiai alpinistų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis