Neskanu: V.Zelenskis Ukrainos moteris pavadino šalies prekiniu ženklu

Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis, pavadinęs gražias moteris savo šalies „prekiniu ženklu“, antradienį sulaukė gausybės pasipiktinusių aktyvistų komentarų socialiniuose tinkluose.
V.Zelenskis su žmona Olena
V.Zelenskis su žmona Olena / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Turistai visada sako, kad Ukraina yra labai graži, kad maistas čia labai skanus ir žmonės – labai, labai gražūs, ypač moterys“, – sakė neseniai išrinktas lyderis pirmadienį per oficialų vizitą Paryžiuje.

„Taip, tai yra tiesa, ir tai išlieka mūsų prekinis ženklas“, – pareiškė buvęs komikas.

Tačiau Ukrainos nevyriausybinės organizacijos Žmogaus teisių informacijos centro vadovė Tetiana Pečončyk po šio komentaro pareiškė, kad „tikrasis prekės ženklas“ yra seksizmas.

„Prezidentai keičiasi, o seksizmas išlieka“, – parašė ji savo paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“. Ji taip pat prisiminė atvejį, kai buvęs šalies lyderis Viktoras Janukovyčius kalbėdamas Davoso ekonomikos forume pajuokavo apie ukrainiečių moterų nusirengimą.

V.Zelenskio pirmtakas Petro Porošenka taip pat neišvengė klaidų. Per vieną spaudos konferenciją į žurnalistę jis kreipėsi žodžiais „mano brangioji“, rašė T.Pečončyk.

„Moteris yra asmenybė, o ne prekės ženklas. Moterų teisės yra žmogaus teisės!“ – parašė organizacija „Insight LGBTQ“.

Ukrainos socialiniuose tinkluose išpopuliarėjo grotažymės „#Iamnotyourbrand“ („Aš ne tavo prekės ženklas“) ir „#Iamnotyourtourismbrand“ („Aš ne tavo turizmo prekės ženklas“).

Aktyvistė Dana Jarovaja atkreipė dėmesį, kai Ukrainos moterys yra „ne tik gražus nacionalinis prekės ženklas“, bet jos dar taip pat dalyvauja Kijevo kruviname konflikte su Rusijos remiamais separatistais šalies rytuose.

„Ukrainietės gydo sužeistuosius, tempia sužeistuosius iš apšaudomų vietų ir aprūpina kariuomenę“, – parašė buvusi kariuomenės savanorė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis