Norvegija nauju užsakymu didins šaudmenų atsargas

Norvegija, NATO narė, turinti bendrą sieną su Rusija, penktadienį pranešė, kad užsakys artilerijos sviedinių už 2,6 mlrd. kronų (243 mln. eurų), kad padidintų savo amunicijos atsargas.
Norvegijos gynybos ministras Bjornas Arildas Gramas
Norvegijos gynybos ministras Bjornas Arildas Gramas / „AP“/„Scanpix“

Gynybos ministerija pasirašė susitarimą su nacionaliniu šaudmenų gamintoju „Nammo“, kuris dėl šios „didžiausios kada nors sudarytos sutarties“ padidins savo gamybos pajėgumus.

„Susidarė nauja geopolitinė situacija, Europoje vyksta karas, todėl pasirengimo lygis pakeltas“, – žurnalistams sakė gynybos ministras Bjornas Arildas Gramas.

„Dėl to reikia daugiau karinės technikos, įskaitant šaudmenis,.. nes Norvegija ir kitos šalys turi papildyti savo atsargas, o Ukrainai labai reikia karinės technikos“, – pridūrė jis.

Ši Skandinavijos šalis, kurios siena su Rusija tolimojoje šiaurėje siekia 98 km, yra suteikusi Ukrainai įvairios karinės įrangos, įskaitant artileriją ir šaudmenis, kad ši galėtų apsiginti nuo Rusijos.

Penktadienį paskelbtas užsakymas apima neskelbiamą kiekį „Nammo“ neseniai sukurtų tolimojo nuotolio artilerijos sviedinių.

„Tai leidžia mums padidinti gamybos pajėgumus ir suteikia pakankamai aiškumo, kad galėtume pateikti užsakymus tiekėjams ir užtikrinti būsimus tiekimus“, – teigė „Nammo“ generalinis direktorius Mortenas Brandtzaegas.

„Nammo“, kurioje dirba daugiau kaip 2 700 darbuotojų, lygiomis dalimis priklauso Norvegijos valstybei ir bendrovei „Patria“, kurios pačios 50,1 proc. akcijų priklauso Suomijos valstybei, o 49,9 proc. – Norvegijos įmonei „Kongsberg Gruppen“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis