„NY Times“: Galimybė nedėvėti kaukės – naujas socialinės klasės požymis?

Vieną sekmadienio vakarą madingame prabangiame „Le Bilboquet“ restorane Hemptonse, Long Ailende, pasiturintys svečiai ragavo „Osetra“ ikrus, kurių viena skardinė kainuoja 475 dolerius. Vienas vyras pasipuikavo savo auksiniu „Audemars Piguet“ laikrodžiu priešais blizgančia suknele pasidabinusią savo draugę.
Padavėjai ir klientai
Padavėjai ir klientai / „The New York Times“/Sara Messinger nuotr.

Dešimties žmonių, vilkinčių polo marškinėlius ir dryžuotus šortus, grupelė šoko pagal Tinos Turner „What’s Love Got to Do With It“ tropical house stiliaus remiksą.

Visi jie buvo be kaukių, o štai padavėjai, barmenai ir kiti klientus aptarnaujantys žmonės dėvėjo burną ir nosį dengiančias kaukes.

Panašią sceną buvo galima išvysti ir „Gucci“ parduotuvėje Rytų Hamptone, kur pirkėjai, perskaitę iškabą, kad paskiepyti klientai gali užeiti vidun neužsidengę veido, nusiėmė kaukes.

Viduje juos pasitiko pagal įmonės politiką melsvas chirurgines kaukes dėvintys parduotuvių darbuotojai.

Per kelias savaites nuo to, kai JAV Ligų kontrolės ir prevencijos centras patikslino kaukių dėvėjimo gaires ir nurodė, kad visiškai paskiepyti žmonės daugumoje patalpų gali būti be kaukių, atsirado ryški takoskyra, ypač turtingesniuose rajonuose, kur teikiamos paslaugos yra aukščiausios kokybės.

Tie, kurie vis dar nešioja kaukes, dažniausiai yra aptarnavimo sferoje dirbantys asmenys – pardavėjai, padavėjai, kiemsargiai, manikiūrininkės, apsauginiai, registratūrų darbuotojai, plaukų stilistai ir vairuotojai. Tuo pat metu dažniausiai kaukėmis neprisidengia pasiturintys klientai, kuriuos jie aptarnauja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis