„NY Times“: Nuo JAV Demokratų partijos nusisuka darbininkai – kodėl?

Šios vietovės yra vienos turtingiausių Jungtinėse Valstijose: Arlingtono, Ferfakso ir Ludono apygardos Virdžinijos šiaurėje, Aukštutinis Montkleras, Naujasis Džersis, Skarsdeilas Niujorko valstijoje, Vilmetas Ilinojuje, Palo Alto ir Malibu Kalifornijoje bei Merserio sala Vašingtone.
JAV Demokratų partijos suvažiavimo Filadelfijoje antra diena
JAV Demokratų partijos suvažiavimas / „Scanpix“/AP nuotr.

Kiekvienoje šių vietovių šešiaženklės pajamos yra norma, o septynženklės pajamos – taip pat ne retenybė. Tai reiškia, kad daugeliui gyventojų tektų mokėti didesnius mokesčius, jei tik Demokratų partijos pasiūlymai virstų įstatymu.

Ir vis dėlto šiose vietovėse dauguma žmonių balsuoja už demokratus. Net ir šią savaitę, kuri demokratams nebuvo sėkminga, daugelis turtingų priemiesčių rinkimų žemėlapiuose buvo nuspalvinti mėlyna spalva.

Arlingtone, Virdžinijoje, demokratų kandidatas į gubernatorius Terry McAuliffe'as surinko apie 77 procentus balsų.

Praėjusiais metais prezidentas Joe Bidenas laimėjo panašią dalį Skarsdeile ir kai kuriuose kituose daug dideles pajamas gaunančių gyventojų turinčiuose miestuose – ir surinko apie 90 procentų balsų keliuose Kalifornijos ir Naujosios Anglijos priemiesčiuose.

Demokratai dažnai dejuoja, kad tiek daug darbininkų klasės amerikiečių balsuoja prieš savo ekonominius interesus, remdami respublikonus, kurie bando sumažinti sveikatos priežiūros programų biudžetus, mokyklų finansavimą ir kitas viešąsias išlaidas.

2004 metais išleistos knygos pavadinimas apibendrino liberalų nusivylimą – „What’s the Matter With Kansas?“ („Kas nutiko Kanzasui?“)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis