„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„NY Times“: Saudo Arabijos moterys – daugiau spalvų drabužinėje, bet draudimai lieka

Užsukus į ankštą Kholoudo Ahmedo krautuvėlę, kurioje jis prekiauja tradiciniais musulmonių drabužiais, vadinamais abaja, pribloškia spalvų vaivorykštė.
Moteris drabužių parduotuvėje Saudo Arabijoje
Moteris drabužių parduotuvėje Saudo Arabijoje / „The New York Times“/Imman al-Dbbagh nuotr.

Anksčiau moterys Rijade paprastai vilkėdavo vienodas juodas abajas, kad ir kur eitų. Dabar, pastebėjo 21 metų K.Ahmedas, kiekvienai progai – vestuvėms, susitikimams su draugėmis kavinėje, viešnagei pas tėvus – renkamasi vis kitos spalvos ar stiliaus abaja.

„Spalvotos abajos mums Rijade iš pradžių buvo keistas dalykas, kažkas neįprasta, – pasakojo K.Ahmedas. – Per metus viskas labai pasikeitė. Šiais laikais spalvos tapo įprastu dalyku.“

Nuo tada, kai sosto įpėdinis princas Mohammedas bin Salmanas daugiau nei prieš ketverius metus tapo de facto Saudo Arabijos lyderiu, jis pažadėjo Saudo Arabijos moterims naujų galimybių, įgyvendindamas platų modernizavimo planą, pavadintą „Vizija 2030“.

Planas, kuris plakatais ir vėliavomis reklamuojamas visame Rijade, yra skirtas atpratinti karalystę nuo istorinės priklausomybės nuo naftos ir nukreipti ją į naujas pramonės šakas, įskaitant technologijas, farmaciją ir turizmą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“