Lėktuvas „Airbus 320“ turėjo nusileisti Karačio Jinnah tarptautiniame oro uoste, kuris yra didžiausias visame Pakistane.
„Iš katastrofos vietos kyla juodų dūmų debesis, – paskelbė BBC. – Lėkuvas nukrito vietovėje, kur gyvena žmonės.“
PIA atstovas Abdullah Hafeezas nurodė, kad lėktuve buvo 91 keleivis ir septyni įgulos nariai. Orlaivis prarado ryšį su oro erdvės kontrolės centru kiek po 14 val. 30 min. vietos (12 val. 30 min. Lietuvos) laiku.
Vidaus reikalų ministras Ijazas Ahmadas Shahas sakė, kad lėktuvas patyrė techninį gedimą, o pilotas buvo paskelbęs nelaimės signalą
Pakistane komerciniai skrydžiai kelias savaites buvo įšaldyti dėl koronaviruso pandemijos. Juos leista atnaujinti tik prieš kelias dienas.
Pakistano civilinės aviacijos tarnybos pareigūnai, nenorėję atskleisti tapatybės, sakė, kad aviakatastrofą išgyveno mažiausiai du žmonės, praneša „CTV News“.
„Tris kartus apskriejo uostą“
Pasak liudininkų, „Airbus A320“ mėgino du ar tris kartus nusileisti prieš suduždamas gyvenamajame rajone netoli Džinos tarptautinio oro uosto. Oro uosto pakraštyje esantis Model Kolonio gyvenamasis rajonas yra skurdus ir smarkiai perpildytas.
Vietos gyventojas Abdul Rahmanas pasakojo matęs kaip orlaivis mažiausiai tris kartus apskriejo oro uostą, veikiausiai mėgindamas nusileisti, bet įsirėžė į kelis namus.
Policija ir kariškiai apsupo teritoriją kordonu.
„Airbus“ kol kas neatsakė į prašymą pakomentuoti situaciją. Skrydžiai iš šiaurės rytinio Lahoro miesto – Pakistano labiausiai apgyvendintos Pundžabo provincijos sostinės – į Karačį paprastai trunka pusantros valandos.
Tinkamumą skraidyti patvirtinantys dokumentai rodo, kad lėktuvas paskutinį kartą buvo patikrintas valstybinių tarnybų praėjusių metų lapkričio 1 dieną. PIA vyriausiasis inžinierius pasirašė atskirą sertifikatą balandžio 28 dieną, pažymėdamas, jog orlaiviui buvo atlikta visavertė techninė priežiūra ir kad „lėktuvas yra visiškai tinkamas skraidyti ir atitinka visus saugos“ reikalavimus.