Siaubo apimti įvykio liudininkai pasakojo, kaip vienas traukinys įvažiavo dideliu greičiu į Kvaidabado geležinkelio stotį ir rėžėsi į stovintį sąstatą, o po susidūrimo trenksmo greitai pasigirdo vagonuose įstrigusių žmonių klyksmas.
Televizijos reportaže matėsi gelbėtojai, naudojantys prietaisus metalui pjaustyti ir galingus kranus. Jie mėgino pasiekti keleivius, įstrigusius sulamdytuose vagonuose, o šiuos darbus stebėjo dešimtys šalimais stovinčių smalsuolių. Prie operacijos netrukus prisidėjo kariai ir policija, sakė vienas ten esantis naujienų agentūros AFP žurnalistas.
Pasak jo, vieno traukinio lokomotyvas atrodė visiškai sunaikintas, bet tikslus žalos mastas dar neaiškus.
Daugelis nuvežti į Karačio Jinnah ligoninę, iš kurios AFP reporteris pranešė apie siaubingas scenas: klykiančius bei verkiančius žmones ir jiems padėti skubančius medikus.
„Aš mirštu, aš mirštu, prašau, prašau, aš mirštu“, – šaukė 55 metų Abdul Ghaffaras, gydytojams bandant pajudinti jo rankas ir kojas. Jis atrodė daug kur sužeistas, o lovose netoliese gulėjo jo sužeisti vaikai ir žmona.
Kiti nukentėjusieji atrodė pernelyg priblokšti, kad galėtų kalbėti. Daugelis buvo su galvos ir kojų sužeidimais, mažiausiai vienam vyrui buvo amputuota koja žemiau kelio.
Ligoninės aukšto rango gydytojas Kaleemas Shaikhas sakė, kad žuvo 21 žmogus, sužeisti 65.
Pasak jo, tarp žuvusiųjų yra sutuoktinių pora ir jos dvynukės.
Pakistano geležinkelių ministras tvirtino, kad mašinistas užmigo, bet, anot vietos pareigūnų, avarijos priežasčių tyrimas tik pradėtas
Pasak vieno aukšto rango Karačio pareigūno, abiejuose traukiniuose galėjo būti iki tūkstančio keleivių.
„Šiuo metu nežinome tikslaus žuvusiųjų ir nukentėjusiųjų skaičiaus, bet abiejuose traukiniuose galėjo būti iki tūkstančio keleivių“, – naujienų agentūrai AFP sakė rajono koordinatorius Nasiras Nazeeras.
„Pasiuntėme sunkiosios technikos ir pjovimo įrangos, kad pašalintume apvirtusius vagonus nuo bėgių ir išgelbėtume viduje įstrigusius keleivius“, – aiškino jis.
Nelaimė įvyko, kai greitasis traukinys „Zakria Express“, važiavęs iš Multano miesto šalies vidurio regione, rėžėsi į traukinį „Farid Express“, atvažiavusį iš Lahoro ir stovėjusį Kvaidabado geležinkelio stotyje.
Fabriko darbininkas Ajabas Gulas sakė AFP, kad avarija įvyko, kai jis keliavo į darbą.
„Staiga kitas traukinys atvažiavo dideliu greičiu ir rėžėsi į stovintį traukinį“, – pasakojo vyras ir pridūrė, kad trenksmas buvo „kurtinantis“.
Pakilo dulkių debesys ir dūmai. Paskui išgirdom klyksmus. Žmonės susidūrusių traukinių viduje klykė ir verkė, – sakė A.Gulas.
„Pakilo dulkių debesys ir dūmai. Paskui išgirdom klyksmus. Žmonės susidūrusių traukinių viduje klykė ir verkė“, – sakė A.Gulas.
Šalia buvę žmonės nuskubėjo į pagalbą. A.Gulas sakė padėjęs ištraukti iš sulamdytų vagonų 17 žmonių, tarp kurių buvo moterų ir vaikų.
Tačiau jis pridūrė, kad „dar daug žmonių liko įstrigę viduje... Negalėjome jų pasiekti.“
Traukinių reisai iš Karačio į kitus šalies miestus buvo sustabdyti.
Traukinių avarijos dažnos Pakistane, paveldėjusiame tūkstančių kilometrų ilgio geležinkelių tinklą iš buvusios savo kolonijinės valdytojos – Didžiosios Britanijos.
Šalies geležinkelių būklė dešimtmečius blogėjo dėl korupcijos, netinkamo valdymo ir investicijų stygiaus.
Rugsėjį keturi žmonės žuvo, o dar per 100 buvo sužeisti susidūrus dviem traukiniams netoli Multano.