Per šią katastrofą žuvo daugiau kaip 300 žmonių.
„3.45 val. (vietos, trečiadienį 20.45 val. Lietuvos) laiku dalis „Sewol“ korpuso, veikiausiai jo stabilizatorius, buvo matoma virš vandens plika akimi“, – vieną pareigūną iš Vandenynų ir žuvininkystės ministerijos citavo „Yonhap“.
Ketvirtadienio rytą iš vandens išniro dešinysis kelto bortas, taigi darbininkai galėjo ant jo užlipti ir toliau tvirtinti keltą prie baržų, pranešė ministerija.
Keltas gulėjo jūros dugne daugiau kaip 40 metrų gylyje į pietvakarius nuo Pietų Korėjos krantų. Jo iškėlimo operacija turėjo įvykti dar pernai, tačiau dėl nepalankių orų ji kelis kartus buvo atidėta.
Darbininkai planuoja kelti keltą, kol jo viršutinė dalis išnirs apie 13 metrų virš vandens paviršiaus. Tada gelbėjimo komanda užkels keltą ant panardinamo krovininio laivo, o šis nuplukdys jį iki Mokpo uosto. Visas iškėlimo procesas, įskaitant kelte esančių degalų ir vandens ištuštinimą, turėtų užtrukti kelias dienas.
„Iškelti laivą ir nugabenti jį į Mokpą užtruks apie aštuonias dienas. Tada reikės keturių papildomų dienų iškelti jį ant sausos prieplaukos“, – sakė „Yonhap“ pašnekovas.
Keltas gulėjo jūros dugne daugiau kaip 40 metrų gylyje į pietvakarius nuo Pietų Korėjos krantų. Jo iškėlimo operacija turėjo įvykti dar pernai, tačiau dėl nepalankių orų ji kelis kartus buvo atidėta.
Manoma, kad dar devynių žmonių palaikai, kurių nerasta iškart po katastrofos, gali būti laive. Be to, laivo iškėlimo reikalavo žuvusiųjų artimieji. Didžioji dalis žuvusiųjų per katastrofą buvo moksleiviai, plaukę į mokyklos organizuotą išvyką turistinėje saloje.
Kelto kapitonas per katastrofą liko gyvas ir dabar atlieka laisvės atėmimo iki gyvos galvos bausmę. Teismas pripažino jį kaltu įvykdžius nužudymą dėl „sąmoningo aplaidumo“, nes įgulos vadas pasišalino iš laivo nepaskelbęs evakuacijos.