Plečiasi kampanija „Apkabink britą“, kurios tikslas – įtikinti Didžiąją Britaniją likti ES

Viena Londone gyvenanti vokietė inicijavo kampaniją „Apkabink britą“ – neįprastą ir jaudinantį bandymą įtikinti britus per referendumą birželio mėnesį balsuoti už pasilikimą Europos Sąjungoje (ES).
Kampanija „Apkabink britą“
Kampanija „Apkabink britą“ / „Twitter“ nuotr.

„Mes esame ES piliečiai, norintys, kad britai liktų Europos Sąjungoje. Tai mūsų meilės bomba“, – skelbia šūkis „Twitter“, @pleasedontgouk.

Kitų Europos šalių piliečiai su grotažymėmis #hugabrit ir #pleasedontgouk įkėlė nuotraukas, kuriose yra įamžinti apkabinę savo draugus britus. Ši kampanija socialinėje žiniasklaidoje yra skirta britams, dar nenusprendusiems, kaip balsuoti.

Vienoje „Instagram“ paskelbtoje nuotraukoje vokietė Christine Ullman yra apkabinusi savo „jaunystės stabą“ Jarvisą Cockerį, britų popgrupės „Pulp“ lyderį.

Kita moteris į „Twitter“ įkėlė nuotrauką, kurioje yra apkabinusi britų rašytojos Virginios Woolf skulptūrą.

Daugelyje tas asmenukes pakomentuojančių įrašų yra emocingų prašymų ir pagyrų Didžiajai Britanijai.

„Londonas yra geriausia vieta pasaulyje, dėl nuostabaus kultūrų kratinio“ – parašė „Roberta Cucuzza“.

Šią kampaniją vasario mėnesį pradėjo vokietė Katrina Lock, kuri jau septynerius metus gyvena Londone.

Pastarosiomis dienomis kampanija smarkiai įsisiūbavo ir patys britai skelbė asmenukes, kuriose yra apkabinę Didžiojoje Britanijoje gyvenančius migrantus iš Europos ar žmones kitur Europoje.

Visuomenės apklausos rodo, kad stovyklos „Pasitraukti“ ir „Pasilikti“ yra apylygės, o iki 20 proc. britų dar neapsisprendė, kaip balsuos birželio 23-iąją.

„Mūsų žinia ne apie statistinius duomenis, darbo vietas ar ES taisyklių dėl dušo kepuraičių ar agurkų privalumus. Mes tiesiog nenorim, kad Jungtinė Karalystė išsiskirtų su mumis“, – sakoma manifeste kampanijos interneto svetainėje pleasedontgouk.com.

„Mūsų žinia eina iš mūsų širdžių“, – pabrėžiama jame.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų