Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po Genujos tragedijos Italijos vyriausybė nori nutraukti sutartį dėl greitkelių

Italijos vyriausybė trečiadienį pareiškė norinti nutraukti sutartį su kompanija, prižiūrinčia šalies greitkelius, ir skirti jai didžiulę baudą po ankstesnę dieną Genujos mieste įvykusios nelaimės, kai sugriuvus daliai viaduko žuvo mažiausiai 38 žmonės.
Italijoje sugriuvo greitkelio viadukas
Italijoje sugriuvo greitkelio viadukas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Manoma, kad žuvusiųjų skaičius dar didės. Šiaurės vakariniame uostamiestyje antradienį sugriuvus daliai greitkelio viaduko ant apačioje esančių geležinkelio bėgių nukrito maždaug 35 automobiliai ir keli sunkvežimiai.

Tarp šios nelaimės aukų yra trys aštuonerių, 12 ir 13 metų vaikai, trečiadienį pranešė vidaus reikalų ministras Matteo Salvini.

Naujoji koalicinė Italijos vyriausybė dėl incidento kaltina privačiojo sektoriaus įmonę „Autostrade per l'Italia“, priklausančią Italijos infrastruktūros bendrovei „Atlantia“.

„Pirmas dalykas, kuris turėtų įvykti, yra „Autostrade per l'Italia“ vadovų atsistatydinimas. Be to, žinant, kad būta (sutarties) pažeidimų, skelbiu, jog pradėjome procesą dėl sutarties (su kompanija) panaikinimo ir 150 mln. eurų baudos skyrimo“, – socialiniame tinkle „Facebook“ pareiškė transporto ministras Danilo Toninelli.

M.Salvini, taip pat einantis premjero pavaduotojo pareigas, sakė „visiškai pritariantis“ D.Toninelli.

VIDEO: Tragedija Italijoje: sugriuvus viadukui žuvo mažiausiai 35 žmonės

Kitas premjero pavaduotojas, Luigi Di Maio , kurio vėliau trečiadienį laukiama Genujoje, tvirtino, kad šios tragedijos „galėjo būti išvengta“. Pasak jo, už nelaimę atsakingi asmenys turi „vardą ir pavardę“.

„Daug metų sau sakėme, kad leisti privačiajam sektoriui valdyti (viešąjį turtą) yra geriau nei palikti tai valstybei“, – „Radio Radicale“ trečiadienį sakė L.Di Maio, vadovaujantis populistiniam euroskeptiškam „Penkių žvaigždučių judėjimui“ (M5S).

„Šiandien vienas didžiausių Europos koncesininkų mums sako, kad nebuvo nieko, kas būtų privertęs juos manyti, jog viadukas gali sugriūti. „Autostrade per l'Italia“ turėjo prižiūrėti (tą greitkelio viaduką), bet to nepadarė“, – pridūrė politikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?