„Donaldo Trumpo komanda skelbia atsiribojanti nuo kai kurių teiginių renginio „Madison Square Garden“ arenoje metu. Komikas Tony Hinchcliffe’as, kuris pradėjo renginį, pavadino Puerto Riką „plūduriuojančia šiukšlių sala“ ir laidė įžeidžius juokelius apie žydus, palestiniečius ir afroamerikiečius. D.Trumpo kampanijos vyresnioji patarėja Danielle Alvarez teigė, kad T.Hinchcliffe’o pokštas apie Puerto Riko gyventojus „neatspindi prezidento D.Trumpo ar jo kampanijos nuomonės“, o kita atstovė Karoline Leavitt teigė, kad juokeliai buvo „prasto skonio“, – atkreipė dėmesį analitikas.
Anot leidinio „The New York Times“, Kamalos Harris kampanijos atstovai tuo tarpu tvirtina, kad lenktynės ima krypti jos naudai. Demokratų strategai vis labiau viliasi, kad kampanijos pastangos pavaizduoti buvusį prezidentą D.Trumpą kaip fašistą – kartu su kampanija kovos lauko valstijose ir stipriu palaikymu tarp moterų rinkėjų, kurios tebėra aktyvios po federalinės teisės į abortą panaikinimo – leis K.Harris iškovoti pergalę.
Pasak L.Kojalos, D.Trumpas neatsilieka – jis apkaltino savo varžovę 2024 m. rinkimuose vykdant kampaniją „neapykantos“ pagrindu. Šią savaitę D.Trumpas pradėjo svarbioje kovos lauko valstijoje Džordžijoje, kur vyko du renginiai iš eilės. „Aš vykdau kampaniją, kurioje ieškoma sprendimų, kaip išgelbėti mūsų šalį. Kamala vykdo demonizacijos ir neapykantos kampaniją. Ji tikrai tai daro, ji – neapykantos skleidėja“, – sakė D.Trumpas.
Tuo tarpu tinklalaidės vedėjas Joe Roganas teigė, kad K.Harris neatsisakė jo pasiūlymo pasirodyti jo laidoje, tačiau jos komanda pasiūlė alternatyvią vietą ir trumpesnį pokalbį nei įprasti trijų valandų trukmės epizodai. J.Roganas kol kas nesutinka keisti sąlygų. D.Trumpas su juo kalbėjosi tris valandas, pastebėjo L.Kojala.
Visgi nauja apklausa išanalizavo, kiek D.Trumpo ir K.Harris atributikos buvo nupirkta per „Amazon“ šį rinkimų sezoną. „Omnisend“ tyrėjai surengė apklausą su 1 tūkst. dalyvių iš visos šalies ir analizavo atributikos pardavimo tendencijas nuo 2024 m. balandžio iki rugsėjo. Ataskaita parodė, kad D.Trumpo atributika sugeneravo penkis kartus daugiau pajamų nei oponentės. Pardavėjai per laikotarpį nuo balandžio iki rugsėjo uždirbo 140 mln. JAV dolerių iš D.Trumpo atributikos pardavimų, tuo tarpu K.Harris atributikos pardavėjai – 26 mln. dolerių.
Daugiau naujienų apie JAV prezidento rinkimus skaitykite ČIA.