Kaip skelbia „RIA Novosti“, anksčiau purkšti ar nepurkšti nuo apledėjimo saugančiu skysčiu, spręsdavo patys pilotai. Generalinis „UTair“ direktorius Andrejus Martirosovas patvirtino, kad sudužęs ATR-72 nebuvo purškiamas skysčiu.
Versija, kad lėktuvas Tiumenėje nukrito dėl to, jog buvo apledėjęs jo korpusas, buvo iškelta iškart po katastrofos, tačiau ji iki šiol nepatvirtina. Tuo metu „Izvestija“, remdamasi šaltiniais, tvirtina, kad išstudijavus juodąsias lėktuvo dėžes versija pasitvirtino.
Leidinys teigia, kad apledėjo eleronai, todėl pilotai negalėjo padaryti nei vieno manevro.
„Kommersant“ teigimu, tyrėjai peržiūrai paėmė vaizdo stebėjimo kamerų, stovinčių lėktuvų laikymo aikštelėje, įrašus. Taip pat bus klausomasi ATR-72 pilotų ir oro uosto dispečerių pokalbių irašų. Tyrimo metu tikimasi išsiaiškinti, kas buvo kaltas dėl to, kad lėktuvas nebuvo apsaugotas nuo apledėjimo.
15min.lt jau rašė, kad Naujienų agentūros pašnekovo teigimu, techninė komisija preliminariai nustatė, jog abu lėktuvo varikliai veikė iki pat jo sudužimo.