Po skandalingo interviu Didžiosios Britanijos princas Andrew atsisako viešų pareigų

Didžiosios Britanijos princas Andrew trečiadienį paskelbė atšaukiantis dalyvavimą viešuose renginiuose, neslūgstant pasipiktinimui dėl šio karališkosios šeimos nario draugystės su velioniu lytiniu nusikaltėliu Jeffrey Epsteinu.

Karalienės Elizabeth II antrasis sūnus patiria didelį spaudimą nuo šeštadienį visuomeninio transliuotojo BBC parodyto interviu, per kurį Andrew teisino savo ryšius su amerikiečiu finansininku J.Epsteinu, rugpjūtį rastu negyvu kalėjimo kameroje.

Duodamas šį interviu Andrew paneigė turėjęs lytinių santykių su viena 17-mete, dabar tvirtinančia, kad mylėtis su Jorko kunigaikščiu ją vertė J.Epsteinas.

Vis daugiau Jorko kunigaikščio remtų organizacijų ir kampanijų sakė nebeatnaujinsiančios bendradarbiavimo arba jį iš naujo svarstysiančios.

59 metų Andrew elektroniniu paštu išplatintame pranešime rašo dabar pripažįstąs, kad jo ryšiai su J.Epsteinu tapo „dideliu trikdžiu“ karališkajai šeimai, taip pat su ja susijusioms labdaros grupėms ir organizacijoms.

„Dėl to atsiklausiau Jos Didenybės, ar galėčiau prognozuojamoje ateityje atsitraukti nuo savo viešų pareigų, ir ji suteikė leidimą“, – pridūrė princas.

„Toliau nedviprasmiškai gailiuosi savo neapgalvotų ryšių su Jeffrey Epsteinu, – pažymėjo jis. – Jo savižudybė paliko daug neatsakytų klausimų, ypač jo aukoms, ir giliai užjaučiu kiekvieną paveiktą ir norintį kokios nors paguodos.“

„Galiu tik viltis, jog ilgainiui jie galės atkurti savo gyvenimą. Žinoma, esu pasiryžęs prireikus suteikti pagalbą bet kuriai atitinkamai teisėsaugos agentūrai, vykdančiai savo tyrimus“, – rašo princas Andrew.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis