Popiežius ragina žmones pasiskiepyti nuo COVID-19, taip pademonstruojant artimo meilę

Popiežius Pranciškus trečiadienį prisidėjo prie Katalikų bažnyčios kampanijos, kuria siekiama didinti pasitikėjimą vakcinomis nuo COVID-19, ir paragino žmones skiepytis, taip pademonstruojant artimo meilę.
Popiežius Pranciškus
Popiežius Pranciškus / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

1,2 mlrd. pasaulio katalikų lyderis žinutėje JAV kilusiai iniciatyvai „It's Up to You“ sakė: „Dievo ir daugelio žmonių dėka šiandien turime vakcinas, apsaugančias mus nuo COVID-19.“

„Jos teikia vilties, kad pandemija bus įveikta. Reikia, kad vakcinos būtų visiems pasiekiamos ir kad visi bendradarbiautų“, – sako popiežius vaizdo įraše, skirtame neproporcingai viruso paveiktoms bendruomenėms Šiaurės, Centrinėje ir Pietų Amerikoje.

„Skiepydamiesi... liudijame meilę artimui“, – pabrėžė 84 metų Pranciškus.

„Meilę artimui liudijame ir padėdami kitiems tai padaryti. Tai meilė sau patiems, meilė savo šeimai ir draugams, meilė visiems žmonėms“, – sakė jis.

Dėl COVID-19, kurios pirmieji atvejai buvo užfiksuoti 2019 metų gruodį, jau mirė mažiausiai 4 370 427 žmonės, rodo naujienų agentūros AFP kaupiami oficialūs duomenys.

Nors vykdomos masinio skiepijimo kampanijos, kovą su pandemija sunkina sąmokslo teorijos ir nepasitikėjimas vyriausybėmis ar farmacijos kampanijomis.

Jungtinėse Valstijose, kur pandemija pareikalavo daugiausiai gyvybių, didžioji dauguma pastaruoju metu dėl COVID-19 mirusių ar sunkiai šia liga sergančių žmonių yra nepaskiepyti asmenys.

Prie Pranciškaus raginimo ne pelno organizacijos „Ad Council“ ir ekspertų koalicijos „COVID Collaborative“ kampanijai, vykdomai drauge su Vatikano Tarnavimo integraliai žmogaus pažangai dikasterija, prisidėjo kardinolai ir arkivyskupai iš Brazilijos, Salvadoro, Hondūro, Meksikos ir Peru.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis