Prancūzija rengiasi sukčiavimo suaktyvėjimui per olimpines žaidynes, tikrina verslus

Prancūzijos pareigūnai ruošiasi įvairaus pobūdžio sukčiavimo bangai, nuo kurios gali nukentėti milijonai lankytojų, atvyksiančių šią vasarą stebėti olimpinių ir paralimpinių žaidynių.
NICOLAS TUCAT / AFP
NICOLAS TUCAT / AFP

Kovos su sukčiavimo policija įspėja nepakliūti sukčių spąstus.

Sostinės svečiai gali būti viliojami „naminiais pusryčiais“, už kurių iš tikrųjų slėpsis šlamštmaistis, suklastotomis viešbučių žvaigždutėmis arba neskelbiamomis kambarių kainomis.

Finansų ministerijos Vartotojų apsaugos tarnybos duomenimis, kol kas pareigūnai tokiems incidentams neteikia didelės reikšmės ir nurodo, kad jie vis dar dažniausiai pasitaiko tik viešbučių sektoriuje.

Tačiau taip bus ne visada, įspėjo tarnyba ir pareiškė, kad prieš olimpines žaidynes ir jų metu „suintensyvės įmonių patikrinimai“, siekiant užtikrinti, kad vartotojams teikiama informacija būtų tiksli, o parduodami produktai nebūtų padirbti ar pavojingi, žurnalistams sakė padalinio direktorė Sarah Lacoche (Sara Lakošė).

Jau atlikta daugiau kaip 4 tūkst. įmonių patikrinimų, o dar 6 tūkst. bus patikrintos siekiant užkirsti kelią su olimpinėmis žaidynėmis susijusiai melagingai reklamai ir sukčiavimui, įskaitant suklastotą olimpinių žaidynių atributiką.

Iš viso 2 900 kovos su sukčiavimu agentų atliks tyrimus, kurių metu bus taikomi sudėtingi aptikimo metodai, pavyzdžiui, įtartinų produktų tikrinimas rentgeno spinduliais. 

„Pradėjome įžvelgti keletą nedidelių problemų“, – sakė S. Lacoche.

Jos teigimu, tai buvo fiktyvios pervežimo į oro uostą paslaugos arba neigiamų klientų atsiliepimų trynimas iš viešbučių ar svečių namų interneto svetainių.

Tarnyba ragino žmones pranešti apie sukčiavimą užsienio lankytojams skirtoje programėlėje „SignalConso“ anglų kalba. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų