Prancūzų tyrėjai tebeieško katastrofą patyrusio orlaivio antros juodosios dėžės

Dešimtys policijos specialiosios paskirties būrio pareigūnų ir gelbėtojų penktadienį ketvirtą dieną dirbo Vokietijos oro bendrovės „Germanwing“ lėktuvo katastrofos vietoje, ieškodami sudužusio orlaivio antros juodosios dėžės.
„Germanwings“ lėktuvo katastrofos vieta
„Germanwings“ lėktuvo katastrofos vieta / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pareigūnai taip pat rausia nuolaužas, rinkdami aukų kūnų dalis ir DNR pavyzdžius, kad būtų galima nustatyti 150-ies žmonių, žuvusių per šią katastrofą, kurią, kaip įtariama, sąmoningai sukėlė antrasis pilotas Andreasas Lubitzas, tapatybes.

„Pirmiausia renkame biologinius pavyzdžius, vėliau imsimės nuolaužų“, – sakė policijos atstovas spaudai.

Dauguma gedinčių lėktuvo katastrofos aukų artimųjų jau išvyko iš nuošalios vietovės Prancūzijos Alpėse, kur antradienį „Airbus A320“ rėžėsi į kalno šlaitą.

Prancūzijos prokurorai ketvirtadienį nurodė, kad A.Lubitzas sąmoningai pradėjo mažinti aukštį, tikriausiai norėdamas sudaužyti lėktuvą ir įvykdyti aktą, kurį Vokietijos kanclerė Angela Merkel pavadino „neįsivaizduojamu“.

Prancūzijos vyriausybės vadovas Manuelis Vallsas sakė, kad „viskas rodo, jog tai buvo aktas, kurio negalime apibūdinti: nusikalstamas, beprotiškas, savižudiškas“.

„Dabar tyrėjai, ypač vokiečiai ir, žinoma, „Lufthansa“, turės išsiaiškinti apie šio piloto karjerą ir biografiją“, – sakė premjeras.

Prancūzų prokurorams pavyko išklausyti įrašus, padarytus pilotų kabinoje prieš katastrofą. Tačiau jie vis dar ieško antros juodosios dėžės, kurioje saugomi techniniai skrydžio duomenys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kaip sutrumpinti naujovių kelią iki būsimo specialisto: AIPA ir Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos pavyzdys
Reklama
Pavasaris – laikas kurti grožį savo kieme: specialistų patarimai, nuo ko pradėti ir kaip tvarkyti aplinką
Reklama
Žemės ūkyje vis labiau įsitvirtina biostimuliatoriai: kaip jie veikia?