Paaiškėjo, kad lėktuvų mechanikas, pasamdytas remontuoti lėktuvus, ne kartą matė, kaip buvo atliekami nestandartiniai gamybos ir techninės priežiūros darbai svarbiausioje „Boeing 787“ orlaivio dalyje.
Jis teigė matęs, kaip orlaivio „Boeing 787“ pertvaroje buvo netinkamai gręžiamos skylės, nesilaikant bendrovės gamybos specifikacijų. Advokatai teigė, kad pakeitimai buvo atlikti be „Boeing“ leidimo.
R.Cuevasas apskaičiavo, kad tariamos problemos, kurias jis pastebėjo, gali turėti įtakos net dešimčiai lėktuvų.
Dėl „neleistino pakeitimo“ tvirtinimo detalės į tas skyles tinkamai netilpo ir „rimtai pakenkė orlaivio vientisumui“, teigė vyro advokatai trečiadienį paskelbtame JAV darbuotojų saugos ir sveikatos administracijai pateiktame pranešėjo skunde.