Kaip informavo Baltarusijos aviacijos žinybų pareigūnai, lėktuvas skrido iš Maskvos „Vnukovo“ oro uosto į oro uostą „Minskas-2“. Lėktuvas nesugebėjo nusileisti pirmuoju bandymu, todėl apsuko ratą virš oro uosto ir, nutolęs nuo jo porą kilometrų, staiga dingo iš radarų.
Netrukus sudužusio lėktuvo liekanos aptiktos miške prie Dračkovo kaimo, už keturių kilometrų nuo oro uosto nusileidimo tako. Avarijos vietoje gelbėtojai tarp lėktuvo nuolaužų aptiko visų penkių žuvusiųjų palaikus.
Iš pradžių buvo manoma, kad lėktuvu turėjo skristi šeši žmonės, tačiau vėliau paaiškėjo, kad vienas keleivis pavėlavo į reisą ir liko Maskvoje.
„RIA Novosti“ duomenimis, sudužęs lėktuvas priklauso Rusijos aviakompanijai „S-Air“. Pirminiais duomenimis, lėktuvu skrido ir šios kompanijos generalinis direktorius Maratas Romaškinas.
Agentūros šaltinių teigimu, avarijos metu oro sąlygos buvo patenkinamos, matomumas siekė apie tris tūkstančius metrų.
Kaip praneša „Interfax“, lėktuvas „Hawker-125-800“ į Minską skrido kompanijos „Šangrila“ užsakymu. Ši kompanija prestižiniame Minsko rajone neseniai atidarė kazino. Manoma, kad į jį ir skrido sudužusio lėktuvo keleiviai.
Atnaujinta 10.03 val. Kaip praneša naujienų portalas lenta.ru, nukritus lėktuvui jau rasta viena „juodoji dėžė.“ Antrosios, rezervinės „juodosios dėžės“ paieškos tęsiasi. Kol kas nekeliamos jokios oficialios šios tragedijos versijos, ją tirs sudaryta speciali komisija, į kurią įieis Rusijos ir Baltarusijos specialistai.
Atnaujinta 15.17 val. „Interfax“ pranešė, kad lėktuvo katastrofos priežastis greičiausiai buvo tai, jog nebuvo laikomasi antžeminių tarnybų nurodytų koordinačių.