Vienas iš tyrėjų teigė, kad vyko labai „ramus ir šaltas“ pokalbis tarp pilotų, kurie skraidino keleivius iš Barselonos į Duseldorfą. Tuo metu pilotų kabinos pokalbių įraše girdėti, kad vienas iš pilotų paliko kabiną ir vėliau nebegalėjo į ją patekti.
„Vyrukas už durų beldžiasi, tačiau nesulaukia jokio atsakymo“, – atskleidė tyrėjai. „Tuomet jis ima belsti į duris smarkiau, tačiau ir vėlgi nepasigirsta jokio atsakymo“, – tęsė jis.
Jo teigimu, buvo girdėti, kaip pilotas bando išlaužti duris.
Nors piloto kabinos garso įrašas, atrodo, kiek praskleidė nelaimės šydą, tačiau paliko ir daugybę neatsakytų klausimų.
„Mes nežinome priežasties, kodėl vienas iš pilotų buvo išėjęs“, – sakė tyrėjas, norėjęs likti anonimu, kol tęsiamas tyrimas. Tačiau, pasak jo, visiškai aišku, kad prieš sudūžtant lėktuvui kabinoje buvo tik vienas pilotas ir jis neatidarė kolegai durų.
Sudužusio „Germanwings“ antrasis pilotas dirbo nuo 2013-ųjų rudens, turėjo 630 skraidymo valandų patirtį
Antrasis pilotas „dirbo „Germanwings“ kapitono padėjėju nuo 2013 metų rugsėjo“, „Lufthansa“ atstovė sakė naujienų agentūrai AFP.
Jis įgijo piloto kvalifikaciją „Lufthansa“ skraidymo mokykloje Vokietijos šiauriniame Brėmeno mieste ir turėjo 630 valandų skraidymo patirtį. Tuo tarpu to lėktuvo kapitonas buvo dirbęs ilgiau negu 10 metų, o jo skraidymo laineriais „Airbus A320“ patirtis buvo apie 6 tūkst. valandų, anksčiau atskleidė „Lufthansa“.
Bendrovės atstovė negalėjo nei patvirtinti, nei paneigti informacijos, kad kažkuris iš to lėktuvo pilotų buvo išėjęs iš kabinos, o vėliau iki pat katastrofos negalėjo į ją sugrįžti, nes durys buvo užrakintos, o iš vidaus niekas neatsiliepė.