Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rusija atmeta Indonezijos kaltinimus propaganda

Maskva pirmadienį paneigė bet kokį savo kišimąsi į artėjančius Indonezijos rinkimus, šalies prezidentui Joko Widodo pareiškus, kad jo priešininkai naudojasi „Rusijos propaganda“, siekdami iškraipyti faktus ir skleisti melagingas naujienas.
Joko Widodo
Joko Widodo / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Kaip žinome, terminas „Rusijos propaganda“ atsirado 2016 metais Jungtinėse Valstijose per prezidento rinkimus. Šis terminas tikrovėje neturi pagrindo“, – parašė Rusijos ambasadorius Džakartoje socialiniame tinkle „Twitter“.

„Pabrėžiame, kad Rusijos pagrindinė pozicija - nesikišti į vidaus reikalus ir rinkimų procesą užsienio šalyse, įskaitant Indoneziją, mūsų artimą bičiulę ir svarbią partnerę“, – parašė jis.

Tuo metu antros prezidento kadencijos siekiantis J.Widodo plačiau nepaaiškino, ką jis turėjo galvoje, pavartodamas terminą „Rusijos propaganda“. Jis taip pat nekaltino Maskvos kišimusi į rinkimus tiesiogiai.

„Yra tokia kampanijos komanda, ruošianti ... „Rusijos propagandą“, kuri nuolat spjaudosi... šmeižtu, nuodėmėmis ir melagingais pranešimais“, – sakė jis šeštadienį, dalyvaudamas viename rinkimų kampanijos renginyje Surabajoje, Rytų Javoje.

J.Widodo taip pat neįvardijo šioje šmeižto kampanijoje dalyvaujančių savo oponentų.

Balandžio 17 dieną vyksiančiuose prezidento rinkimuose jis varžysis su Prabowo Subianto. Abu jau dalyvavo prezidento rinkimuose 2014 metais.

Rusija yra kaltinama dėl kišimosi į JAV prezidento rinkimus 2016 metais, siekiant nusverti jų rezultatus dabartinio prezidento Donaldo Trumpo naudai.

Maskva šiuos kaltinimus neigia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos