Rusija prisijungė prie Paryžiaus susitarimo dėl klimato kaitos

Rusija vyriausybės nutarimu pirmadienį patvirtino šalies prisijungimą Paryžiaus susitarimo dėl klimato kaitos.
Rusija
Rusija prisijungė prie Paryžiaus susitarimo dėl klimato kaitos / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Pasak Rusijos vyriausybės spaudos tarnybos pranešimo, šalies prisijungimui prie šio 2015 metais inicijuoto tarptautinio susitarimo ratifikavimas nebūtinas, todėl jis patvirtintas vyriausybės nutarimu, kurį pirmadienį pasirašė premjeras Dmitrijus Medvedevas.

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas birželio pabaigoje pareiškė, kad jo šalis netrukus prisijungs prie šio tarptautinio susitarimo, nes „tai labai svarbu šaliai – klimatas Rusijoje keičiasi dukart sparčiau nei visoje planetoje“.

Agentūra „Bloomberg“, cituodama šaltinius, tvirtino, jog taip V.Putiną skatino pasielgti Europos lyderiai.

195-ių valstybių 2015-ųjų pabaigoje patvirtinto Paryžiaus susitarimo dėl klimato kaitos strateginis tikslas – užtikrinti, kad iki XXI amžiaus pabaigos vidutinės pasaulinė temperatūra pakiltų „daug žemiau“ nei 2 laipsniais pagal Celsijų, palyginti su pramoninės revoliucijos pradžios lygiu, ir siekti apriboti temperatūros augimą iki ne daugiau kaip iki 1,5 laipsnio pagal Celsijų.

Susitarimas taip pat skelbia, kad iki šio amžiaus vidurio turi būti pasiekta, kad dėl žmogaus veiklos šiltnamio efektą sukeliančių dujų būtų išmetama ne daugiau nei planeta gali jų sugerti, t.y. kad žmonijos poveikis klimato kaitai priartėtų prie nulinio.

Paryžiaus susitarimas dėl klimato kaitos įsigaliojo 2016-ųjų lapkričio 4-ąją, jį ratifikavus šalims, kurioms tenka daugiau kaip 55 proc. visos šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos.

Šių metų rugsėjį šio tarptautinio dokumento nuostatos buvo privalomos 186-ioms valstybėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis