Rusijos nepaprastųjų situacijų ministerijos duomenimis, laineriu „Airbus A320“ skrido 167 žmonės: 161 keleivis, įskaitant 23 vaikus, ir šeši įgulos nariai.
Pranešta, kad iš Sočio į Omską skridęs lėktuvas dėl gedimo negalėjo nusileisti Omske ir paprašė nusileisti už 600 km į rytus esančiame Novosibirske.
Tačiau galiausiai įgula nutupdė lainerį laukuose už 200 km nuo Novosibirsko.
Pasak susirašinėjimo platformos „Telegram“ kanalo „Baza“, lėktuvas ruošėsi tūpti Omsko oro uoste, tačiau nenusileido dėl hidraulinio gedimo. Pranešusi apie gedimą įgula nusprendė apsukti antrąjį ratą, tačiau teigiama, jog pilotai suprato, kad sistema nesuveikė, ir priėmė sprendimą skristi į Novosibirską, kurio oro uoste yra ilgesnis kilimo ir tūpimo takas.
Spėjama, kad, jei pilotai būtų pradėję leistis Omsko oro uoste, orlaivis galėjo nespėti sustoti ir išvažiuoti už kilimo ir tūpimo tako ribų.
„Baza“ pranešė, jog jau skrydžio metu paaiškėjo, kad „Airbus“ neturi pakankamai degalų, ir galiausiai pilotai nusprendė lėktuvą nutupdyti lauke.
Tačiau kol kas nėra tikslios oficialios informacijos, dėl kokio gedimo įgula buvo priversta leistis ne oro uoste.
Naujienų agentūra „Interfax“, nurodydama į avarines tarnybas pranešė, kad variklio gedimas taip pat laikomas viena iš versijų.
Rusijos pareigūnų paskelbtame vaizdo įraše matyti bendrovės „Ural Airlines“ lėktuvas lauke netoli miško ir šalia lėktuvo stovintys žmonės.
„5 val. 44 min. Maskvos (ir Lietuvos) laiku buvo sėkmingai atliktas nenumatytas „Ural Airlines“ lėktuvo A320, skridusio maršrutu Sočis–Omskas, nutupdymas“, – sakoma Rusijos aviacijos agentūros „Rosaviacija“ pareiškime.
Nurodoma, kad lėktuvas nutupdytas iš oro parinktoje vietoje, netoli Kamenkos kaimo Novosibirsko srityje.
„Visi keleiviai apgyvendinti artimiausiame kaime“, – sakoma pranešime, nurodžius, kad medikų pagalbos niekam neprireikė.
Pasak Novosibirsko srities sveikatos apsaugos ministerijos, tik vienam žmogui teko suteikti medicinos pagalbą dėl aukšto kraujospūdžio.
Remiantis „Airfleets“ duomenimis, šiam „Airbus A320“ lėktuvui yra beveik 20 metų, o tai tokiam laineriui nėra daug. Pirmąjį skrydį jis atliko 2004 m. vasario mėn. Oro bendrovė „Ural Airlines“ jį gavo 2013 m. gegužę, o prieš tai jį eksploatavo „Air Arabia“.
Tuo tarpu Rusijos transporto tyrimų komiteto regioninis skyrius jau iškėlė baudžiamąją bylą pagal straipsnį „oro transporto judėjimo ir naudojimo saugos taisyklių pažeidimas“.