42-ejų Jevgenija Magurina sako, kad kai paprašė dviem dydžiais didesnės uniformos, darbdavys nustojo mokėti premiją, sudarančią penktadalį atlyginimo, palydovė nebebuvo skiriama į labiau prestižinius tolimuosius skrydžius arba aptarnauti verslo klasės keleivių. Nors septynerius metus dirbo kaip vyresnioji skrydžių palydovė, turėjo tenkintis jaunesniosios palydovės pareigomis.
Iš darbdavio – valstybinės oro bendrovės „Aeroflot“ – ji nori išsireikalauti maždaug 8 tūkst. eurų kompensacijos ir pripažinimo, kad taisyklės diskriminacinės.
Dabar kažkodėl priimta politika, kad palydovė turi būti seksualiai patraukli. Tai nesuprantama.
„Dabar kažkodėl priimta politika, kad palydovė turi būti seksualiai patraukli. Tai nesuprantama. Mūsų užduotis lėktuve visai kita – užtikrinti saugumą“, – teigia J.Magurina
Ji teigia sužinojusi, kad bendrovė panašiai pasielgė su 600 iš 7000 palydovių, bet į teismą kreipėsi tik dvi.
Bendrovė „Aeroflot“ sako, kad premijų mokėti neįpareigota, o lieknesnės palydovės keltų mažiau pavojaus ties avariniais išėjimais ir jas skraidinti reikia mažiau degalų. Paviešinti, ar tikrai nebesiuva didesnių dydžių uniformų, oro linijos atsisako.
Byla sukėlė ažiotažą. „Aeroflot“ siekia atsikratyti niūraus posovietinio įvaizdžio ir tapti prestižinėmis oro linijomis, tad bendrovės gynėjai sako, kad keleiviai moka pinigus ir už palydovių išvaizdą. Kiti piktinasi, kad per dešimtmečius nepasikeitė visuomenės požiūris į moteris – jos vertinamos dėl išvaizdos, ir patrauklios – kol jaunos ir lieknos.