2023 09 10

Rusijos karo tinklaraštininkams propaganda krauna turtus – net neslepia, kad tuo naudojasi

Rusijos nuomonės formuotojai ir tinklaraštininkai gauna daug pajamų iš reklamos, susijusios su Ukrainoje vykstančiu karu.
Rusijos kariai
Rusijos kariai / „Scanpix“/AP nuotr.

Be kasdienių fronto vaizdo įrašų ir melagingų teiginių skleidimo, Rusijos propagandos tinklaraštininkai taip pat dalijasi įvairiausių produktų ir paslaugų – nuo mados iki kriptovaliutų – reklama.

Nuo 2022 m. vasario mėnesio prasidėjus Rusijos invazijai į Ukrainą, promaskvietiški „troliai“ subūrė milijonus sekėjų susirašinėjimo programėlėje „Telegram“, į kurią rusai atkreipė dėmesį po to, kai šalyje buvo uždrausti „Instagram“, „Twitter“ ir „Facebook“.

Toks spartus naudotojų skaičiaus augimas taip pat lėmė reklamos rinkos suklestėjimą, o tuo pasinaudojo tendencijų kūrėjai, parduodami reklamos plotą įmonėms, norinčioms pasiekti jaunesnius naudotojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis