13.19 val. Juodosios dėžės: keisti garsai, pilotai nekalbėjo apie technines problemas
Rusijos žiniasklaida praneša, kad pradėję šifruoti sudužusio lėktuvo juodąsias dėžes ekspertai išgirdo neįprastus garsus.
Remdamiesi šaltiniu, ji skelbia, kad lėktuvui rėžiantis žemyn iš pilotų kabinos buvo girdėti neįprasti garsai. „Prieš orlaiviui dingstant iš radarų ekranų, buvo įrašyti garsai, kurie nėra įprasti normaliam skrydžiui“, – sakė šaltinis Kaire.
Jis dar kartą patvirtino, kad nebuvo jokio bandymo pranešti apie problemas lėktuve.
Šaltiniai „The Wall Street Journal“ taip pat atskleidė, kad lakūnai tarpusavyje nekalbėjo apie gedimus. Tai leidžia manyti, kad problema buvo itin netikėta ir staigi.
Egiptas: kaltos techninės problemos
Televizijai „Al-Hayat“ H.al Kavišas sakė, kad dėl JAV ir Rusijos palydovais užfiksuotos informacijos atmesta versija, kad katastrofa galėjo įvykti dėl išpuolio, skelbia newsru.com. „Visi ženklai rodo, kad lėktuvas sudužo dėl orlaivio viduje atsiradusių techninių problemų“, – sakė jis.
Egipto ministrų kabinetas dabar laukia galutinių tyrimo išvadų ir iššifruotos juodųjų dėžių informacijos.
Ekspertai iš Rusijos mano, kad orlaivis danguje suiro sprogdamas dėl korpuso išsihermetinimo. Kodėl taip įvyko, dar nežinoma. Jų teigimu, taip manyti leidžia faktas, kad lėktuvo nuolaužos rastos išsibarsčiusios 30 kv. km teritorijoje.
Be to, įgula neišsiuntė jokio pagalbos signalo – tai rodo, kad nelaimė įvyko staiga. Anksčiau Egipto civilinės aviacijos ministerijos atstovai buvo suabejoję tokiais teiginiais.
Ekspertų teigimu, versija apie lėktuvo numušimą atmestina ir dėl to, kad ant aukų kūnų nerasta jokių sprogstamųjų medžiagų likučių.
Antrasis pilotas žmonai skundėsi lėktuvo būkle
Sudužusio orlaivio antrojo lakūno Sergejaus Trukačevos žmona Rusijos televizijos kanalui NTV sakė, kad jos vyras skundėsi lėktuvo technine būkle, rašo „The Telegraph“.
Natalija Trukačeva sakė esanti tikra, kad jos vyras būtų nutupdęs lėktuvą, jeigu jam tai padaryti būtų buvusi bent menkiausia galimybė.
„Prieš skrydį jis skundėsi technine lėktuvo būkle – ji toli gražu buvo ne tokia, kokios norėtųsi“, – moteris sakė NTV.
Inspektoriai antradienį pradėjo analizuoti juodąsias dėžes, išimtas iš Rusijos keleivinio lainerio, kuriam sudužus Sinajaus pusiasalyje žuvo visi 224 juo skridę žmonės.
Rusijos oro bendrovė „Kogalymavia“ („Metrojet“) pirmadienį pareiškė, kad jos lėktuvas sudužo dėl „išorinio poveikio“ ir kad katastrofos priežastis negalėjo būti koks nors techninis gedimas arba žmogaus klaida – esą tai nutiko tik dėl išorinio smūgio. Bendrovė tikino, kad tas orlaivis „Airbus A-321“ buvo „nepriekaištingos techninės būklės“.