2016 08 17 /16:26

Rusijos prezidento religijos tarybos narys pasiūlė apipjaustyti visas moteris

Rusijos prezidento tarybos sąveikai su religinėmis bendruomenėmis narys ir Šiaurės Kaukazo musulmonų koordinacinio centro vadovas Ismailas Berdijevas paragino apipjaustyti visas moteris. Apie tai jis trečiadienį pareiškė pokalbyje su naujienų agentūros „Interfax“ žurnalistu.
Vladimiras Putinas ir Ismailas Berdijevas
Vladimiras Putinas ir Ismailas Berdijevas / Wikipedia.org nuotr.

„Reikia visas moteris apipjaustyti, kad nebūtų ištvirkavimo Žemėje, kad sumažėtų seksualumas“, – rėžė I.Berdijevas.

Jis priminė, jog pagal islamo kanonus Dievas sukūrė moterį, kad ji gimdytų vaikus ir juos auklėtų. Apipjaustymas, pasak jo, jokios įtakos šioms funkcijoms nedaro. „Moterys nuo to nenustoja gimdyti“, – pabrėžė I.Berdijevas.

Pirmadienį Rusijos žmogaus teisių organizacija „Teisinė iniciatyva“ paviešino ataskaitą apie masinius moterų ir mergaičių apipjaustymus Dagestano kalnų ir nuošaliuose regionuose. Tyrimą atlikusių žmogaus teisių aktyvistų teigimu, lytinių organų žalojimo operacijos atliekamos antisanitarinėmis namų sąlygomis.

Įprastai apipjaustymas atliekamas mergaitėms iki trejų metų amžiaus. Šios procedūros tikslas – sumažinti lytinių organų jautrumą tam, kad ateityje būtų galima išvengti „amoralaus moterų elgesio“.

Iš karto po ataskaitos paviešinimo I.Berdijevas pareiškė, kad tokios operacijos nekenkia mergaičių sveikatai. Pasak jo, tokia procedūra padeda „nuraminti moterų veržlumą“.

Vėliau trečiadienį I.Berdijevas atsisakė savo žodžių: „Aš neraginu apipjaustyti visas moteris, to neliepia islamas ir tai tiesiog yra neįmanoma. Aš kalbu apie paleistuvystės problemą, apie tai, kad egzistuoja problema, kurią būtina kaip nors spręsti.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis