Rusijos ryšių prievaizdas patikrins „Twitter“ ir „Facebook“

Rusijos federalinė ryšių, informacijos technologijų ir visuomenės informavimo priemonių tarnyba („Roskomnadzor“) iki šių metų pabaigos patikrins, kaip tarptautiniai socialiniai tinklai „Twitter“ ir „Facebook“ laikosi Rusijos piliečių duomenų lokalizavimo įstatymo.
Tinklai „Twitter“ ir „Facebook“
Rusijos ryšių prievaizdas patikrins „Twitter“ ir „Facebook“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

„Twitter“ mus raštiškai, pasirašius vienam viceprezidentų, patikino, kad Rusijos vartotojų duomenys į Rusijos teritoriją bus perkelti antrąjį 2018-ųjų pusmetį. Tokio tiesioginio atsakymo iš „Facebook“ mes negavome. Tačiau paprašysime jų pateikti atitinkamus duomenis, išsiaiškinsime padėtį. Kol kas neturime pagrindo manyti, jog šios bendrovės šį reikalavimą jau įvykdė. Didelė tikimybė, kad teks surašyti protokolus ir griežtai nurodyti konkrečius terminus“, – žurnalistams sakė „Roskomnadzor“ vadovas Aleksandras Žarovas.

„Roskomnadzor“ ne kartą perspėjo, kad „Facecook“ ir „Twitter“ veikla Rusijoje gali būti sustabdyta, jeigu šių tinklų JAV valdytojos nesilaikys įstatymo dėl Rusijos piliečių duomenų tvarkymo.

2014 metais priimtas įstatymas įpareigoja užsienio bendrovių kontroliuojamas susirašinėjimo platformas, interneto paieškos sistemas ir socialinius tinklus vartotojų iš Rusijos asmeninius duomenis laikyti Rusijoje.

2016-ųjų pabaigoje Rusijoje buvo užblokuotas į profesinę veiklą orientuotas tarptautinis socialinis tinklas „LinkedIn“, neįvykęs reikalavimo pagal naująjį įstatymą perkelti į Rusijos teritoriją visas tarnybines stotis, kuriose saugomi Rusijos vartotojų asmeniniai duomenys. Maskvos teismas tuomet šį „Roskomnadzor“ sprendimą pripažino teisėtu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis