„Plaukiojančioji sistema vėlai vakare paliko Kerčės technologinę aikštelė ir pasiekė Kerčės-Jenikalės kanalą, per 1,5 valandos įveikusi beveik 4 kilometrus.
Perskirsčius vilkikus, plaukiojančios atramos su arka pajudėjo tilto atramų link. Paskutinius 300 metrų ... plaukiojančioji sistema buvo pritraukta prie farvaterio atramų, naudojant polinius inkarus, inkarų trosus ir kitokią specializuotą įrangą“, – sakoma projekto „Kerčės tiltas“ pranešime spaudai.
Statytojai ruošiasi tolesniam etapui: užkelti arką ant 35 m aukščio tilto atramų.
Dvi 227 metrų ilgio arkos – geležinkelio ir automobilių tilto – yra Kerčės tilto masyviausi elementai. Per 185 metrų kanalą tarp tilto atramų galės praplaukti iki 35 metrų aukščio laivai.
Automobilių tilto arką, apie tūkstančiu tonų lengvesnę negu geležinkelio, planuojama atgabenti prie farvaterio rugsėjį.
Automobilių tilto arką, apie tūkstančiu tonų lengvesnę negu geležinkelio, planuojama atgabenti prie farvaterio rugsėjį.
Numatoma, kad 19 km ilgio Kerčės automobilių tiltas bus atidarytas 2018-ųjų gruodį, o traukiniai juo turėtų pradėti važinėti 2019 metų gruodį. Šio projekto generalinis rangovas yra bendrovė „Strojgazmontaž“, priklausanti Rusijos oligarchui Arkadijui Rotenbergui, palaikančiam glaudžius ryšius su prezidentu Vladimiru Putinu. Planuojama, kad šis projektas kainuos 227,9 mlrd. rublių (3,26 mlrd. eurų).
Kijevas protestuoja prieš šio tilto statybas ir sako, kad šis projektas įtvirtins Rusijos 2014 metų kovą neteisėtai įvykdytą Krymo pusiasalio atplėšimą nuo Ukrainos. Europos Sąjunga ir Jungtinės Valstijos už Krymo aneksiją yra paskelbusios Rusijai ekonominių sankcijų.