Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rusijos „trolių fabrikas“ neturi realaus poveikio?

Rusijos kišimasis į demokratines diskusijas socialinėje žiniasklaidoje iš tikrųjų gali būti ne toks efektyvus, kaip manoma. Tokia yra vieno iš pirmųjų didelių tyrimų, skirtų išsiaiškinti, kaip tokios kampanijos veikia visuomenės nuomonę, išvada.
Programišius
Programišius / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Rusija Propaganda

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs