Rusijos žiniasklaida: V.Putino maratonas – surepetuotas

Kasmetinį Vladimiro Putino klausimų ir atsakymų šou „Tiesioginė linija“ Kremlius stengiasi vaizduoti kaip visažinio lyderio, kuriam rūpi absoliučiai visų Rusijos gyventojų rūpesčiai, benefisą. Tačiau portalas „Rbc.ru“ išsiaiškino, kad šiemet maratonas buvo kruopščiai repetuojamas.
„Tiesioginė linija“ su Vladimiru Putinu
„Tiesioginė linija“ su Vladimiru Putinu / „Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr.

Naujienų svetainės šaltinių teigimu, ketvirtadienio „Tiesioginės linijos“ dalyviai buvo surinkti į pensionatą netoli Maskvos – „instruktažui ir repeticijoms“.

Taigi nors V.Putinas ketvirtadienį atsakinėja į klausimus telefonu, vaizdines užklausas ir bendrauja su auditorija studijoje, viso šou scenarijus jau parašytas.

Anot portalo rbc.ru šaltinių, pasiruošimas „Tiesioginei linijai“ užtrunka, o prezidento administracijos pasiuntiniai ilgai ieškojo žmonių, kurie galėtų užduoti klausimus V.Putinui.

Tuomet atrinktieji – jų buvo keli šimtai – buvo pakviesti atvykti į vieną pensionatą Pamaskvyje. Čia jų klausimus vertino komisija, kuri atrinko jau tik keliolika klausimų. Negana to, kai kuriems žmonėms buvo pasiūlyta užduoti klausimus, iš anksto sugalvotus „Tiesioginės linijos“ organizatorių.

Atrinkti piliečiai perėjo į antrąjį etapą ir išklausė specialų instruktažą, o tie, kurių klausimai netiko, buvo pakviesti į studiją, kad galėtų bent pabūti netoli V.Putino.

Visiems į pensionatą pakviestiems asmenims primygtinai rekomenduota neprasitarti apie įvykusias repeticijas.

Portalas rbc.ru taip pat skelbia, kad pirmą kartą per 14 metų studijoje sėdės ir ministrų kabineto nariai bei Rusijos regionų gubernatoriai. Esą to pageidavo Kremlius, kad į juos iškart galėtų kreiptis V.Putinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis