Rusų klausiama apie jų požiūrį į V.Putino pasitraukimą: ką planuoja Kremlius

Kremlius užsakė apklausą, kad išsiaiškintų, ką rusai manytų apie galimą Vladimiro Putino atsistatydinimą iš Rusijos prezidento posto. Visos Rusijos viešosios nuomonės tyrimų centras tokią apklausą atlieka pirmą kartą, skelbia naujienų agentūra „Unian“.
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas / „IMAGO“/„Scanpix“

Anot politologo, gali būti, kad Rusijos diktatorius bando išsiaiškinti, ką žmonės laiko vertu kandidatu į prezidentus, kad galėtų pašalinti varžovą.

Pasak Rusijos politologo ir buvusio V.Putino kalbų rašytojo Abaso Galiamovo, naujojoje apklausoje yra du klausimai:

  • ar V. Putino pasitraukimas iš prezidento posto pagerins, pablogins ar nepakeis situacijos šalyje?
  • ar kas nors galėtų pakeisti V. Putiną prezidento poste? Jei taip, tai kas konkrečiai?

A.Galiamovas pabrėžė, kad tyrimų centras anksčiau neleido sau užduoti tokių klausimų. Jo nuomone, gali būti trys priežastys, kodėl centras atlieka šį tyrimą.

„Kremlius svarsto, ar nesurengus spektaklio, kad V.Putinas paskelbia, jog neis į rinkimus, o po to visoje šalyje dėl to kyla verksmai, lydimi raginimų neišeiti. Tai kažkas panašaus į triuką, kurį savo laiku atliko, pavyzdžiui, Ivanas Rūstusis“, – mano jis.

Antrasis variantas – „V.Putinas iš tikrųjų galvoja, ar nepradėjus operacijos „Įpėdinis“. A.Galiamovo nuomone, taip pat gali būti, kad Rusijos diktatorius bando išsiaiškinti, ką žmonės laiko vertu kandidatu į prezidentus, kad galėtų pašalinti konkurentą.

„V.Putinas svarsto, ar nenurauti galvos tam žmogui, kuris populiarumu artėja prie jo“, – užsiminė jis.

Pažymėtina, kad naujausia šio tyrimų centro apklausa parodė, kad 2023 m. rugsėjo 17 d. daugiau nei 77 proc. rusų pasitiki V.Putinu ir tik 17,8 proc. respondentų buvo priešingos nuomonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis