15min.lt pavyko pakalbinti šiuo orlaiviu skridusį Darių Tolušį. Dažnai lėktuvu keliaujantis jaunas vyras ramiai prisimena skrendant patirtus nesklandumus. Labiausiai jį nustebino žmonių abejingumas.
Iš Londono pakilome laiku, o po valandos mums pranešė, kad leisimės Brėmene. Stiuardesė pranešė, kad to reikalauja oro sąlygos. Tačiau kai paklausiau asmeniškai, ji pripažino, kad yra techninių problemų.Melavo keleiviams
Keleivis pasakojo, kad tvarkingai prasidėjusi kelionė vėliau pateikė staigmeną. O lėktuvo personalas ne iš karto atskleidė tikrąsias nusileidimo kitame oro uoste priežastis. „Iš Londono pakilome laiku, o po valandos mums pranešė, kad leisimės Brėmene. Stiuardesė pranešė, kad to reikalauja oro sąlygos. Tačiau kai paklausiau asmeniškai, ji pripažino, kad yra techninių problemų“, – pasakojo ne pirmą kartą kompanijos „Ryanair“ paslaugomis naudojęsis keleivis. Daug keliaujantis D.Tolušis prisiminė, kad kartą skrendant šios kompanijos lėktuvu į Liverpulį skrydis buvo atšauktas.
Keleivis pasakojo, kad nusileidus Brėmene keleiviams buvo pranešta, jog lėktuvas pakils po 10–15 minučių, tačiau vėliau skrydis atidėtas dar kelis kartus. Tuomet trys iš Londono į Kauną skrendantys keleiviai neištvėrė ir paliko orlaivį. „Tris žmones apėmė panika ir jie išlipo iš lėktuvo. Kelionės šiuo lėktuvu jie netęsė“, – pasakojo D.Tolušis. Vyras jaučiasi gerai ir tikina žalos nepatyręs.
D.Tolušį labiausiai nustebino keleivių abejingumas. „Man buvo labai keista, kad žmonės neklausinėjo, kas vyksta. Atrodė, kad jiems visiškai neįdomu“, – sakė keleivis ir tikino kelis kartus raginęs pasidomėti tikrąja padėtimi. „Pamenu, kai skridome iš Indijos Delio oro uosto, prasidėjus krušai lėktuvas ilgai suko ratus negalėdamas nusileisti. Tada lėktuve kilo panika, dabar to nebuvo“, – sakė D.Tolušis.