Sankt Peterburgo kavinėje susprogdintas rusų propagandistas V.Tatarskis: ką apie jį žinome?

Sekmadienį pranešta, kad Sankt Peterburgo centre kavinėje įvyko sprogimas, kurio metu žuvo propagandistas Vladlenas Tatarskis. Ką apie jį žinome?
Vladlenas Tatarskis
Vladlenas Tatarskis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Plačiau apie sprogimą Sankt Peterburge skaitykite čia.

Kaip rašo „The Guardian“, tinklaraštininkas V.Tatarskis, kuris sekmadienį žuvo per sprogimą kavinėje Sankt Peterburge, turėjo daugiau kaip 560 000 sekėjų „Telegram“ tinkle ir buvo vienas iš įtakingiausių karinių tinklaraščių autorių, dažnai kritiškai komentuojančių Rusijos karą Ukrainoje, bet kartu ir palaikanačių Rusijos karinę kampaniją Ukrainoje.

V.Tatarskis, kurio tikrasis vardas ir pavardė buvo Maksimas Fominas, buvo vienas iš šimtų dalyvių prabangioje Kremliaus ceremonijoje, kurioje praėjusį rugsėjį buvo paskelbta, kad Rusija aneksavo keturis iš Ukrainos regionus, o šį žingsnį dauguma šalių Jungtinėse Tautose pasmerkė kaip neteisėtą.

Pasak leidinio „Fontanka“, jis gimė 1982 m. Makijivkoje. Iškart po mokyklos jis, kaip ir jo tėvas bei senelis, išvyko dirbti į kasyklas.

Vėliau jis ėmėsi verslo. Po kelerių metų V.Tatarskis buvo apkaltintas ginkluotu apiplėšimu, atsidūrė kalėjime.

2014 metais V.Tatarskis prisidėjo prie Donbaso separatistų karinių formuočių.

„Fontanka“ rašo, kad iki 2017 metų V.Tatarskis tarnavo „žvalgyboje“. Palikęs tarnybą jis nusprendė išbandyti jėgas „žurnalistikoje“.

Ukrainiečių žiniasklaida, kalbėdama apie jo praeitį, žodžius „žvalgyba“ bei „žurnalistika“ įdeda į kabutes.

BBC primena, kad V.Tatarskis rengė reportažus iš Ukrainos fronto ir ypač išgarsėjo pernai paskelbęs Kremliuje nufilmuotą vaizdo įrašą, kuriame sakė: „Mes visus nugalėsime, visus nužudysime, visus apiplėšime, jei reikės. Taip, kaip mums patinka.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis