Tiesa, netrukus lėktuvas saugiai nutūpė sostinės Nikolos Teslos oro uoste, anksčiau vadintame Surčino oro uostu. Tačiau prezidentas dėl to buvo priverstas atšaukti oficialų vizitą į Vatikaną.
„Aš kojos į tą lėktuvą daugiau nekelsiu“, – taip anot prezidento atstovės Stanislavos Pak, pasakęs T.Nikoličius.
Vizitas, kuriuo metu T.Nikoličius turėjo susitikti su popiežiumi Pranciškumi, buvo „atšauktas dėl lėktuvo variklio gedimo“, – nurodė prezidentūros atstovas spaudai.
T.Nikoličius į Šventąjį Sostą vyko sutvirtinti „gerų santykių tarp Vatikano ir Serbijos“, kurios 7,1 mln. gyventojų yra daugiausia ortodoksai.
Serbijos valstybės lyderiai 2013 metų kovą dalyvavo popiežiaus Pranciškaus inauguracijos ceremonijose.
Serbija turi du lėktuvus oficialiųjų asmenų skraidinimui, bet jie jau gerokai padėvėti. Prancūzijoje gamintas „Falcon 50“, kuriuo skrido T.Nikoličius, yra 34 metų senumo. Kitas, „LaserJet 31A“, nedaug ką jaunesnis – pagamintas 1991 metais.
„Man sakė, kad vienas variklių nustojo veikęs, – aiškino S.Pak. – Mes kritome iš viso dvi minutes; tai truko tartum visą amžinybę. Mus tiesiog išblaškė po visą saloną“.
Antrasis prezidento patarėjas, taip pat buvęs tame lėktuve, Ivanas Mrkičius, sakė laikraščiui „Večernje Novosti“, kad jam asmeniškai teko patirti net penkis incidentus, keliaujant šiuo lėktuvu.
„Išgyvenome tikrą dramą ore; galiu tik pasakyti, kad prezidentas T.Nikoličius ir jo kolegos saugiai pasiekė Belgradą nenukentėję tik dėl piloto ir antrojo piloto šaltų nervų ir patyrimo“, – pridūrė jis.