Egipto žiniasklaida paskelbė skandalingą informaciją, pažyminčią, kad oro linijos „Egypt Air“ jau tris mėnesius neturėjo priežiūros sutarties su „Kogalymavia“ oro linijomis, tad iš Šarm el-Šeicho pakilęs lėktuvas tikriausiai nepraėjo techninės apžiūros.
JAV nacionalinės žvalgybos gynybos direktorius Jamesas Clapperis pirmadienį pareiškė neturįs jokių „tiesioginių įrodymų“, kad Rusijos keleivinio lėktuvo katastrofos savaitgalį Egipte priežastis buvo teroro išpuolis.
Kalbėdamas gynybos vadovų susitikime Vašingtone J.Clapperis sakė, kad „vargu“ ar „Islamo valstybės“ grupuotė būtų galėjusi įvykdyti tokį išpuolį, tačiau pridūrė, kad „nenorėtų atmesti tokios galimybės“.
„Mes neturime jokių tiesioginių teroristų kišimosi įrodymų“, – sakė jis.
Bendrovės vadovas kalba apie „išorinį poveikį“
Bendrovės generalinio direktoriaus pavaduotojas Aleksandras Smirnovas teigė, kad lėktuvo „Airbus A-321“ avarijos priežastis galėjo būti tik „mechaninis poveikis orlaiviui“, kai jis skrido apie 9,5 km aukštyje.
Jis nepaaiškino, koks galėjo būti tas poveikis, sakydamas, kad tai turės nustatyti oficialus tyrimas.
„Nėra tokio sistemų gedimų sutapimo, dėl kurio lėktuvas būtų galėjęs subyrėti ore, – pabrėžė jis žurnalistams Maskvoje. – Atmetame techninį gedimą arba kokią nors įgulos klaidą.“
Pasak A.Smirnovo, sudužusio lėktuvo pilotai buvo „visiškai“ praradę orlaivio valdymą ir nemėgino užmegzti radijo ryšio prieš jam sudūžtant.
Egipto žiniasklaida paskelbė, kad oro linijos „Egypt Air“ jau tris mėnesius neturėjo priežiūros sutarties su „Kogalymavia“ oro linijomis, tad iš Šarm el-Šeicho pakilęs lėktuvas tikriausiai neatliko techninės apžiūros.
Prieš pat katastrofą lėktuvo „skrydis buvo nevaldomas – tai yra, jis ne skrido, o krito“, aiškino A.Smirnovas.
„Įgula visiškai prarado valdymą, ir dėl šios priežasties nebuvo nė vieno mėginimo užmegzti ryšį“, – sakė jis.
„Akivaizdu, kad iki to momento lėktuvo konstrukcija patyrė reikšmingų pažaidų, nebeleidusių toliau skristi“, – pridūrė pareigūnas.
A.Smirnovas taip pat nurodė, kad prieš pat sudūžtant lėktuvo greitis per vieną minutę sumažėjo 300 km per valandą, o per tą laiką orlaivis smuktelėjo žemyn apie 1,5 kilometro.
Jis pridūrė, kad lėktuvo „techninė būklė buvo puiki“.