Reklamoje su pankrokeriu Iggy Popu – frazė „Rokenrolo ateitis – Justinas Bieberis“. Kinijos okupuoto Tibeto religinio lyderio Dalai Lamos nuotrauka lydima užrašo „Žmogus, kuris sulaukęs 50 metų neturi „Rolex“ laikrodžio – nevykėlis“. Mados kūrėjo Karlo Lagerfeldo – „Elegancijos viršūnė yra havajietiški marškiniai ir šlepetės per vieną pirštą“.
Visos trys reklamos palydimos fraze „Kankinamas žmogus pasakys bet ką“. Taip „Amnesty International“ siekia pabrėžti ir nežmonišką kankinimų žiaurumą, ir jų neveiksmingumą siekiant išgauti informacijos.
Anot „Amnesty International“ Belgijoje vadovo Philippe Hensmanso, kai kurios vyriausybės tikina, kad kankinant žmones jos sugeba gauti neįkainojamos informacijos. „Tačiau istorija parodė, kad kankinami žmonės dažniausiai pasakys bet ką, kad tik skausmas liautųsi – visą tiesą, jos dalį arba melą“, – sakė jis „Euro news“.
„Negalėtumėte įsivaizduoti Iggy Popo, sakančio, kad Justinas Bieberis yra rokenrolo ateitis. Mums tai pasirodė netradicinis, tačiau ne sentimentalus būdas patraukti visuomenės dėmesį į tragišką realybę, kuri dažniausiai yra kruopščiai slepiama“, – pridūrė Ph.Hensmansas.
Gegužės mėnesį „Amnesty International“ pradėjo kampaniją, nukreiptą prieš kankinimus. Pasak organizacijos, nors kankinimai daugelyje valstybių yra oficialiai draudžiami, jie vis tiek vykdomi.